Beantwoord

Bereikbaarheid buitenland

• 21 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Beste t mobile , ik met mijn oude i Phone 4 zit in Frankrijk gewoon op internet en bellen. 2 zoons met hetzelfde abonnement bij jullie niet. Ik lees dat jullie dan waarschijnlijk internet/bellen buitenland hebben geblokkeerd. Kunnen jullie dit checken voor ons? Is er een snellere communicatie mogelijk met jullie? Alvast bedankt uit een zonnig Frankrijk .
icon

Beste antwoord door Muberra 22 augustus 2017, 11:00

Hi Stankent0n,

Heb je de tip van Jan al gezien? Wellicht dat er op My T-Mobile een blokkade is ingesteld.

Je kunt mij een privébericht sturen met de telefoonnummers, namen, adresgegevens & geboortedata van jouw zonen. Dan ga ik meteen voor jullie in het systeem kijken wat er aan de hand is! Als je op mijn profielfoto klikt, dan zie je de optie voor een privébericht vanzelf verschijnen.

Ik sta voor jullie klaar, just let me know! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Probeer het even op my-tmobile en kijk dan even bij blokkade, misschien kan je het dan zelf oplossen !
Reputatie 4
Hi Stankent0n,

Heb je de tip van Jan al gezien? Wellicht dat er op My T-Mobile een blokkade is ingesteld.

Je kunt mij een privébericht sturen met de telefoonnummers, namen, adresgegevens & geboortedata van jouw zonen. Dan ga ik meteen voor jullie in het systeem kijken wat er aan de hand is! Als je op mijn profielfoto klikt, dan zie je de optie voor een privébericht vanzelf verschijnen.

Ik sta voor jullie klaar, just let me know! 🙂

Reageer