Beantwoord

Bereikbaarheid in Frankrijk

• 18 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 168 Bekeken

Hoe kan ik mijn bereikbaarheid in Frankrijk verbeteren. Mijn telefoon gaat niet over, mensen krijgen de voicemail terwijl ik er naast zit. Als ik bel lijkt het of ik in een echoput zit.
icon

Beste antwoord door Amy 20 oktober 2016, 10:40

Hey Kijkennaar,

Lastig dat je niet goed bereikbaar bent daar! 😞 Ik zie dat je ook al contact via de chat had gezocht maar daar lijkt iets niet helemaal goed te zijn gegaan. Ik ben net direct je gegevens ingedoken om voor je te achterhalen waardoor je verbinding niet goed is.

Er zijn in jouw geval geen blokkades actief voor het gebruik in het buitenland. Ik wil je dan ook adviseren om in de instellingen van je toestel handmatig een ander netwerk te selecteren. Wij hebben geen invloed op het netwerk van de providers in Frankrijk maar je kunt op deze pagina per land bekijken van welk netwerk je het beste gebruik kunt maken. In Frankrijk zou je met Bouygues en Orange een stabiele verbinding moeten hebben. Nou is het ook zo dat op sommige locaties, in buitengebieden bijvoorbeeld, de dekking niet optimaal kan zijn. Op deze pagina kun je per provider ook de dekking bekijken. Je zou eventueel bij de Franse provider zelf ook kunnen kijken of er wellicht een storing is.

Wil je laten weten of je met deze tips wat verder komt? Ik ben benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Kijkennaar,

Lastig dat je niet goed bereikbaar bent daar! 😞 Ik zie dat je ook al contact via de chat had gezocht maar daar lijkt iets niet helemaal goed te zijn gegaan. Ik ben net direct je gegevens ingedoken om voor je te achterhalen waardoor je verbinding niet goed is.

Er zijn in jouw geval geen blokkades actief voor het gebruik in het buitenland. Ik wil je dan ook adviseren om in de instellingen van je toestel handmatig een ander netwerk te selecteren. Wij hebben geen invloed op het netwerk van de providers in Frankrijk maar je kunt op deze pagina per land bekijken van welk netwerk je het beste gebruik kunt maken. In Frankrijk zou je met Bouygues en Orange een stabiele verbinding moeten hebben. Nou is het ook zo dat op sommige locaties, in buitengebieden bijvoorbeeld, de dekking niet optimaal kan zijn. Op deze pagina kun je per provider ook de dekking bekijken. Je zou eventueel bij de Franse provider zelf ook kunnen kijken of er wellicht een storing is.

Wil je laten weten of je met deze tips wat verder komt? Ik ben benieuwd naar je reactie!
Dag,
Dank voor je bericht. Het lijkt niet mee te vallen voor T-Mobile om antwoorden te geven maar uiteindelijk komt er dan wat.
Ik heb gekeken naar de dekking in mijn gebied en die is slecht maar er wordt door T-Mobile wel surf&travel verkocht die dan opgaat aan het zoeken naar een netwerk en niet aan de verbinding. Daar zou T-Mobile ook iets mee moeten doen!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Kijkennaar,

Lastig dat de dekking op jouw gebied niet optimaal is. We adviseren vaak om eerst de kleinste Travel & Surf-pas aan te passen om te proberen of het werkt. Anders is het inderdaad zonde van je Travel & Surf-pas. Uit coulance heb ik de pas dan ook voor je gecrediteerd. De kosten blijf je nog wel zien in My T-Mobile, deze worden verrekend op je aankomende factuur.

Ik hoop dat je ondanks het slechte netwerk nog wel kunt genieten daar in la France! :)

Laat je het weten als er nog vragen zijn?

Reageer