Beantwoord

Betaalbaar internet onderweg naar en in de Dordogne, Frankrijk

• 2 mei 2016
  • 4 reacties
  • 264 Bekeken

Ik ga voor 2 à 3 maanden werken in Frankrijk en wil graag onderweg (heenreis en terugreis) maar ook tijdens mijn verblijf internet op mijn telefoon hebben. Wat kan ik het beste doen? Ik wil onderweg kunnen navigeren en verder dagelijks mijn mail kunnen checken en gedurende 1 - 3 uur per dag via internet kunnen werken.
icon

Beste antwoord door Sam- 3 mei 2016, 10:39

Hi Wiewie,

Goed dat je hier navraag over doet voordat je richting Frankrijk gaat.

Ik kan me voorstellen dat je hier meer informatie over wilt hebben. Heb je de buitenland pagina op onze website al bekeken? Er is ook een topic aangemaakt met alle informatie over het internetten in het buitenland. Daarnaast zie ik dat je vanochtend telefonisch contact hebt opgenomen met onze collega's van de klantenservice. Hebben zij je van de benodigde informatie voorzien?

Mocht je nog aanvullende vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Deeladvies:
Organiseer een telefoon met dualSIMkaart.
In NL: TMobile.nl op háár SIM
Onderweg: keuze van provider
In Frankrijk: Lokale provider op haar SIM met Prepaid?
Handmatig omschakelen?
Reden: Lokale provider in EU is meestal het goedkoopst.
Wacht verdere raad af.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Wiewie,

Goed dat je hier navraag over doet voordat je richting Frankrijk gaat.

Ik kan me voorstellen dat je hier meer informatie over wilt hebben. Heb je de buitenland pagina op onze website al bekeken? Er is ook een topic aangemaakt met alle informatie over het internetten in het buitenland. Daarnaast zie ik dat je vanochtend telefonisch contact hebt opgenomen met onze collega's van de klantenservice. Hebben zij je van de benodigde informatie voorzien?

Mocht je nog aanvullende vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!
Ik heb de informatie op de site uitgebreid bekeken.
Dit is bruikbaar als je voor een gewone korte vakantie weggaat.
In mijn geval is dat niet geschikt omdat ik voor een paar maanden naar Frankrijk ga om daar te werken.
De collega van de klantenservice gaf aan dat ik een bundel kan aanzetten voor Altijd EU Internet. Omdat ik niet meer aan een contractperiode gebonden ben kan ik deze, direct na mijn verblijf in Frankrijk, ook weer makkelijk uitzetten. Dit zou 1 optie zijn.
De 2de optie is om een lokale simkaart te kopen zoals in de eerste reactie is geopperd.
Reputatie 6
Wanneer je inderdaad niet meer gebonden bent aan een abonnement, lijkt me de optie van Altijd EU internet nu het beste. Zo heb je elke maand 1GB data tot je beschikking, meer dan voldoende voor navigeren en emailen.

Reageer