Beantwoord

Betalen per mb werkt weer niet

  • 20 april 2017
  • 1 reactie
  • 122 Bekeken

Beste mensen,

wat is er aan de hand met het betalen per mb en wat kunnen jullie mij vertellen over de vragen die ik in mijn vorige post stelde over hetzelfde onderwerp|:

hoe lang duurd dit?
Hoe kan ik gecomenseerd worden als ik een pas moet kopen die ik eigenlijk niet wil maar wel internet nodig heb omdat ik bijvoorbeeld verdwaald ben en een kaart nodig heb?!

mvg,

Arthur
icon

Beste antwoord door Kaassausje 20 april 2017, 13:48

Hoi Arthur.



Zoals je zelf al zegt, had je hierover ook al een andere post geplaatst. Het is tegen de huisregels om dezelfde vraag meermaals te stellen, zou je daar in de toekomst aan willen denken? Alvast bedankt. :)



Je krijgt nog een reactie van een T-Mobile Moderator op je andere post. Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Hoi Arthur.

Zoals je zelf al zegt, had je hierover ook al een andere post geplaatst. Het is tegen de huisregels om dezelfde vraag meermaals te stellen, zou je daar in de toekomst aan willen denken? Alvast bedankt. :)

Je krijgt nog een reactie van een T-Mobile Moderator op je andere post. Dit topic gaat op slot.