Beantwoord

Blokkade bellen in het buitenland

• 20 januari 2016
  • 4 reacties
  • 114 Bekeken

Zoals veel mensen op dit forum, kan ook ik niet bellen naar het buitenland.
Zit nu in Frankrijk en wil naar Spanje bellen....
Mijn vernieuwde abonnement is in september jl ingegaan en de rekeningen worden keurig automatisch afgeschreven.
Wat nu???
Overigens heb ik een abonnement inclusief 120 min bellen naar het buitenland, dat geldt toch ook voor mijn bellen van Frankrijk naar Spanje, neem ik aan?
Graag uw spoedige reactie, groeten Pieter
icon

Beste antwoord door Amy 22 januari 2016, 12:38

Hey Pieter,

Welkom op het T-Mobile forum en goed dat je dit probleem aangeeft.

Ik ben net direct ons systeem ingedoken en ik zag dat er een klantverzoekblokkade actief was op internationale gesprekken behalve naar Nederland. Ik begrijp dat deze in jouw geval niet meer van toepassing is en heb de blokkade voor je verwijderd. Mocht je alsnog gebruik willen maken van de blokkade dan horen we het graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +15
Hey Pieter,

Welkom op het T-Mobile forum en goed dat je dit probleem aangeeft.

Ik ben net direct ons systeem ingedoken en ik zag dat er een klantverzoekblokkade actief was op internationale gesprekken behalve naar Nederland. Ik begrijp dat deze in jouw geval niet meer van toepassing is en heb de blokkade voor je verwijderd. Mocht je alsnog gebruik willen maken van de blokkade dan horen we het graag!
Dank je wel Amy!
Wat betreft het tweede deel van mijn vraag... misschien weet je daarop ook een antwoord? Betreft de 120 min per maand in het buitenland bellen.
Geldt dat alleen voor: vanuit NL naar het buitenland óf ook in het buitenland naar NL en andere West-Europese landen???
Dank alvast voor je antwoord!
Groeten, Pieter
Reputatie 7
Badge +20
Hey Pieter,

Dat wist Amy wel, maar waarschijnlijk was ze zo geconcentreerd op de blokkade verwijderen dat ze deel 2 over het hoofd had gezien bij het lezen. ;)

Het geldt voor alle landen in de EU en manieren waarop je zou willen bellen: "En dat geldt ook voor bellen vanuit Nederland naar een ander EU-land, bellen van het ene EU-land naar een ander EU-land (bijvoorbeeld van Frankrijk naar Spanje) of vanuit een EU-land naar Nederland."

Jouw vraag over Frankrijk en Spanje staat dus letterlijk op de website. 🙂

Hopelijk hebben we nu dan wel al je vragen beantwoord, maar als er nog meer vragen zijn, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Heel erg bedankt, David!

Reageer