Beantwoord

Blokkade bellen in het buitenland

• 31 januari 2016
  • 7 reacties
  • 121 Bekeken

Hallo, ik heb sinds september dit abonnement en kan niet bellen in het buitenland. Ik kan wel gebeld worden. Kunnen jullie mij helpen? Ik heb eventuele blokkades gecheckt en er is niets geblokkeerd. Alvast bedankt voor de hulp. Groetjes Sandra
icon

Beste antwoord door Amy 2 februari 2016, 10:19

@S Kleverkamp,

Goed dat je aan de bel trekt! Ik snap dat het mega vervelend is als je niet goed bereikbaar bent. Goed ook dat je al het een en ander geprobeerd hebt!

Aangezien het nog niet opgelost is ben ik meteen ons systeem ingedoken en er was inderdaad nog een blokkade actief. Deze heb ik net direct voor je verwijderd. Wil je laten weten of het nu allemaal wel werkt? 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge +13
Hoi Sandra & welkom op het forum! :)

Heb je ook al geprobeerd om te bellen en dan het telefoonnummer handmatig in te voeren? Dus bijvoorbeeld +316(rest van nummer)?
Nee maar nu wel getest en helaas, dit werkt ook niet
Beste 't mobile, ik kan nog steeds niet bellen in het buitenland en baal hier enorm van. Kunnen jullie mij aub helpen?
Beste Sandra, helpt 0031 in plaats van de + ( voor whapp is dit zo om berichten te kunnen versturen)?
Wel goed bereik? Heb je automatisch je provider ingesteld? Heb je die blokkades gecheckt bij my t-mobile, mijn gegevens en instellingen, en dan bellen buitenland, en alle keuzes op toestaan?
Ja dit heb ik allemaal geprobeerd maar helaas, niets helpt. Heeft dit niet iets met het abonnement te maken? Op het forum lees ik meer van dit soort klachten en dan word er altijd iets opengezet door T-Mobile zelf waardoor er wel weer gebeld kan worden.
Reputatie 6
Badge +15
@S Kleverkamp,

Goed dat je aan de bel trekt! Ik snap dat het mega vervelend is als je niet goed bereikbaar bent. Goed ook dat je al het een en ander geprobeerd hebt!

Aangezien het nog niet opgelost is ben ik meteen ons systeem ingedoken en er was inderdaad nog een blokkade actief. Deze heb ik net direct voor je verwijderd. Wil je laten weten of het nu allemaal wel werkt? 🙂
Ja ik kan weer bellen. Bedankt voor de hulp!

Reageer