Vraag

Blokkade buitenland

• 4 januari 2016
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Goedemiddag ik ben een nieuwe klant met onbeperkt buitenland bellen maar nu ik in het buitenland ben werkt het niet kan ook de klantenservice niet bellen heb mijn blokade's gecontroleerd gr co

3 reacties

Reputatie 5
Goedenavond Co! Ik heb je telefoonnummer verwijderd aangezien het niemand wat aangaat wat jouw nummer is. Dit is namelijk een openbaar forum. T-Mobile Webcare medewerkers (te herkennen aan de titel 'T-Mobile Moderator') kunnen bij jouw abonnementsgegevens omdat die zijn gekoppeld aan jouw forumaccount. Het vermelden van het telefoonnummer in het bericht is daarom niet nodig. :)

Bij nieuwe abonnee's kan het gebeuren dat er automatisch een blokkade op zit voor bellen/ gebeld worden in het buitenland (kun je zelf niet zien op My T-Mobile). Deze wordt automatisch verwijderd als de tweede factuur is betaald. Wacht even tot een T-Mobile Moderator hier langskomt. Zij kunnen het voor je nakijken of het zo is en de blokkade verwijderen als die erop staat. Wel apart zeg, het is niet bepaald logisch dat er een automatische blokkade actief is als je de bundel 'Altijd EU Bellen Voordeel' hebt en er geen betalingsachterstand is... :8
Dank je voor de service ondertussen heeft mijn dochter de klantenservice gebeld en opgelost ik kon ook de klantenservice niet bellen omdat ik in het buitenland ben waarschijnlijk tot zaterdag maar gelukkig is het opgelost gr co
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dimphany97,

Welkom op ons Forum en bij de T-Mobile familie! :D

Wat fijn dat mijn collega's van de klantenservice jou hebben kunnen helpen. Als je nog andere vragen hebt of als ik verder nog iets voor je kan doen, laat het mij dan weten!

Nog veel plezier in het buitenland! :8

Reageer