Hallo,
Ik had hetzelfde probleem als onderstaand. Ik kon niet bellen vanuit Duitsland. Heb het antwoord inmiddels gevonden uit de eerder gestelde vragen door anderen. Is het mogelijk dat deze blokkade wordt opgeheven? Ik moet de komende periode regelmatig naar het buitenland en ben juist van KPN naar T-Mobile gegaan vanwege betere te verwachten bereikbaarheid. Ik hoor het graag.
Hartelijke groet, Aise
Gemarkeerd als antwoord: David op 29 oktober 2015, 13:11
Hey Manman,
Welkom op ons Forum!
Ik zie dat je onlangs bij ons bent aangesloten, dus ook welkom bij T-Mobile! Bij nieuwe contracten staat er in het begin automatisch een blokkade op het gebruik van je abonnement in het buitenland. Dit is om misbruik en onverwachte kosten te voorkomen. Als je de eerste 2 facturen dan betaald hebt, wordt de blokkade automatisch opgeheven. Ik heb dit bij jou per direct gedaan, omdat je het vaker nodig lijkt te hebben. Start je telefoon even opnieuw op, dan zou het al moeten werken!
Ik hoor graag of we nog ergens bij kunnen helpen!