Vraag

Blokkade buitenland

• 11 januari 2016
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Hallo,

Ik had hetzelfde probleem als onderstaand. Ik kon niet bellen vanuit Duitsland. Heb het antwoord inmiddels gevonden uit de eerder gestelde vragen door anderen. Is het mogelijk dat deze blokkade wordt opgeheven? Ik moet de komende periode regelmatig naar het buitenland en ben juist van KPN naar T-Mobile gegaan vanwege betere te verwachten bereikbaarheid. Ik hoor het graag.

Hartelijke groet, Aise

Gemarkeerd als antwoord: David op 29 oktober 2015, 13:11

Hey Manman,

Welkom op ons Forum!

Ik zie dat je onlangs bij ons bent aangesloten, dus ook welkom bij T-Mobile! Bij nieuwe contracten staat er in het begin automatisch een blokkade op het gebruik van je abonnement in het buitenland. Dit is om misbruik en onverwachte kosten te voorkomen. Als je de eerste 2 facturen dan betaald hebt, wordt de blokkade automatisch opgeheven. Ik heb dit bij jou per direct gedaan, omdat je het vaker nodig lijkt te hebben. Start je telefoon even opnieuw op, dan zou het al moeten werken!

Ik hoor graag of we nog ergens bij kunnen helpen!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Aise,

Welkom op ons Forum en bij de T-Mobile familie!

Goed dat jij je vraag hier stelt op ons Forum. Ik help je natuurlijk graag verder. Jij hebt inderdaad een blokkade actief staan die er standaard op staat totdat de eerste twee facturen zijn betaald. De blokkade heb ik inmiddels verwijderd dus als je jouw telefoon opnieuw opstart dan kun je weer bellen in Duitsland.

Veel plezier in Duitsland en super dat je voor ons hebt gekozen als provider! :D

Als ik verder nog iets voor je kan doen, laat het mij dan weten!

Reageer