Beantwoord

Blokkade buitenland

• 6 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Ik ga zo op vakantie. Aangezien ik in september geen service had in het buitenland wil ik nu ik nog bereik heb graag weten of er een blokkade op mijn simkaart zit voor het buitenland. groeten
icon

Beste antwoord door Thalina 8 augustus 2016, 14:18

Hoi Polifinario,

Ook namens mij welkom op het forum!

Wat leuk dat je op vakantie gaat! Hopelijk naar een lekker warm land? 🙂 Ik heb even bij jouw gegevens gekeken en ik zie geen blokkade staan. Dus je zou gewoon service moeten hebben in het buitenland. Wel zie ik dat je nog een factuur van 12 juli open hebt staan. Ik wil je adviseren om deze zo snel mogelijk te betalen. Als de betaling te lang op zich laat wachten, plaatsen we namelijk een blokkade op onder meer bellen in en naar het buitenland. Op deze pagina vind je alle betaalmogelijkheden.

Ervaar je problemen met het netwerk in het buitenland? Neem dan een kijkje in dit topic. Hier vind je meer informatie over hoe je verbinding kan maken.

Voor nu een fijne vakantie toegewenst! En als je nog vragen hebt, hoor ik het graag.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Polifinario, welkom op het klantenforum.

Wat is 'zo'? Letterlijk zodirect? Zo snel krijg je hier geen antwoord. Dat duurt normaal gesproken gemiddeld 24 uur, echter is er nu door drukte en vakantietijd een achterstand, waardoor het zo'n 48+ uur kan duren voor een T-Mobile Moderator langskomt om je vraag te beantwoorden.

Bij spoed, probeer de chat of de telefonische klantenservice.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Polifinario,

Ook namens mij welkom op het forum!

Wat leuk dat je op vakantie gaat! Hopelijk naar een lekker warm land? 🙂 Ik heb even bij jouw gegevens gekeken en ik zie geen blokkade staan. Dus je zou gewoon service moeten hebben in het buitenland. Wel zie ik dat je nog een factuur van 12 juli open hebt staan. Ik wil je adviseren om deze zo snel mogelijk te betalen. Als de betaling te lang op zich laat wachten, plaatsen we namelijk een blokkade op onder meer bellen in en naar het buitenland. Op deze pagina vind je alle betaalmogelijkheden.

Ervaar je problemen met het netwerk in het buitenland? Neem dan een kijkje in dit topic. Hier vind je meer informatie over hoe je verbinding kan maken.

Voor nu een fijne vakantie toegewenst! En als je nog vragen hebt, hoor ik het graag.

Reageer