Beantwoord

Blokkade buitenland

  • 3 februari 2017
  • 5 reacties
  • 447 Bekeken

Hallo, sinds half januari ben ik bij T-mobile. Nu een weekendje Frankrijk en ik kan niet bellen! Wel gebeld worden en internet. Op het Forum las ik dat T-mobile de blokkade kan opheffen. Hoe regel ik dat?
icon

Beste antwoord door BartjeR 4 februari 2017, 11:08

Inmiddels is het geregeld via de chat met T-mobile. Met dank aan Victoria!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Inmiddels is het geregeld via de chat met T-mobile. Met dank aan Victoria!
Reputatie 4
Badge +9
Hey BartjeR!.

Top dat het geregeld is. Was uiteindelijk blokkade het probleem?

Groetjes,
Skyrider
Ja de blokkade is normaal bij nieuwe abonnees. Was zo gepiept!
Reputatie 4
Badge +9
Inderdaad 🙂, maar gelukkig dat het zo gepiept was. Veel plezier in Frankrijk!

Voor de gene die deze topic vinden via t-Mobile zoek functie / Google:

- Problemen bellen en gebeld worden in buitenland

Tijdelijke blokkade
Het is ook mogelijk dat er een tijdelijke blokkade is op jouw aansluiting. Deze blokkade kan toegevoegd zijn omdat je een betalingsachterstand hebt, maar ook wanneer je een nieuwe klant van ons bent. Ben je een nieuwe klant, dan wordt deze blokkade opgeheven zodra je de eerste twee facturen hebt betaald. Ook kun je direct een voorschot van € 115,- betalen.

Heb je bovenstaande zaken gecontroleerd maar ervaar je nog steeds problemen met bellen en gebeld worden in het buitenland, neem dan vanuit het buitenland contact op met T-Mobile Klantenservice


Vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 7
Badge +20
Inderdaad mooi dat je het al hebt weten te regelen! :)

Aangezien we ook al een algemeen topic over deze vraag hebben, gaat dit topic op slot.