Beantwoord

Blokkade buitenland

  • 6 september 2017
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb eergisteren de betaling gedaan via jullie link, de betaling is verwerkt, de blokkade is volgens jullie opgeheven maar toch heb ik nog steeds geen service. Kunnen jullie dit problemen aub verhelpen, jullie geven aan dat blokkades binnen 12u opgeheven worden, maar dat is nu niet het geval.

Mvg
icon

Beste antwoord door CrisTien 6 september 2017, 15:37

Heb je de telefoon al opnieuw opgestart? Wel even doen als er een blokkade op zat en is verwijderd dan even helemaal opnieuw opstarten.
Lukt het dan nog niet. Gaan de moderators je vast wel even helpen.
Succes!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Heb je de telefoon al opnieuw opgestart? Wel even doen als er een blokkade op zat en is verwijderd dan even helemaal opnieuw opstarten.
Lukt het dan nog niet. Gaan de moderators je vast wel even helpen.
Succes!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hindaatje,

Goed dat je even aan de bel trekt!

De blokkade is al van jouw abonnement verwijderd, dus het zou weer moeten werken. Zou je de tip van CrisTien eens uit kunnen voeren? Mocht het nog niet werken, laat dan even weten wat je precies probeert en welke melding je krijgt. Laat dan ook even waar je bent en of je al handmatig een andere provider hebt geselecteerd en jouw instellingen hebt gecheckt. In dit topic vind je de instructies om dit te doen.

Laat even weten of het gelukt is!

Reageer