Beantwoord

Blokkade buitenland opheffen

• 4 januari 2016
  • 1 reactie
  • 180 Bekeken

Hallo,

Ik kan niet vanuit het buitenland bellen. Kunnen jullie mijn blokkade graag opheffen? Kan ik dan ook gelijk weer mijn voicemail beluisteren vanuit het buitenland?

Hoe kan ik trouwens tijd en datum notificaties in mijn voicemail uitzetten? Ik wil niet de hele tijd de datum en tijd horen als ik mij voicemail beluister.

Bedankt.
icon

Beste antwoord door David 6 januari 2016, 12:18

Hey Sling,

Welkom op ons Forum!

Je had inderdaad een blokkade, omdat je een nieuwe abonnee bij ons bent. Deze blokkade heb ik per direct voor je verwijderd en je kunt nu ook gelijk je voicemail afluisteren. Overigens is het niet mogelijk om deze tijd en datum te verwijderen, dit zit standaard in het bericht inbegrepen, om te laten weten wanneer het bericht precies ingesproken is.

We hebben over dit onderwerp al een topic lopen, dus bij dezen sluit ik dit topic en verwijs ik je door voor eventuele vragen. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Sling,

Welkom op ons Forum!

Je had inderdaad een blokkade, omdat je een nieuwe abonnee bij ons bent. Deze blokkade heb ik per direct voor je verwijderd en je kunt nu ook gelijk je voicemail afluisteren. Overigens is het niet mogelijk om deze tijd en datum te verwijderen, dit zit standaard in het bericht inbegrepen, om te laten weten wanneer het bericht precies ingesproken is.

We hebben over dit onderwerp al een topic lopen, dus bij dezen sluit ik dit topic en verwijs ik je door voor eventuele vragen. 🙂