Beantwoord

Blokkade in buitenland


Mijn dochter heeft sinds vorige week een abonnement bij tmobile (omgezet vanaf prepaid) en nu we in het buitenland zijn krijgt ze geen provider, er staat continue "geen service". Het handmatig kiezen van een provider is ook niet mogelijk. Hoe is dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door Muberra 14 augustus 2017, 15:26

Hoi Franssie,

Ik ga jullie hierbij helpen!

Kan je mij via een privébericht, het telefoonnummer, naam, adresgegevens & geboortedatum van jouw dochter toesturen? Dan kan ik meteen kijken in het systeem of ze een blokkade heeft. Als dat het geval is, kan ik het ook direct voor haar verwijderen. Je kunt een privébericht sturen door op mijn profielfoto te klikken en dan zie je de optie verschijnen.

Ik hoor het graag van je Franssie! 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hoi Franssie,

Ik ga jullie hierbij helpen!

Kan je mij via een privébericht, het telefoonnummer, naam, adresgegevens & geboortedatum van jouw dochter toesturen? Dan kan ik meteen kijken in het systeem of ze een blokkade heeft. Als dat het geval is, kan ik het ook direct voor haar verwijderen. Je kunt een privébericht sturen door op mijn profielfoto te klikken en dan zie je de optie verschijnen.

Ik hoor het graag van je Franssie! 🙂

Reageer