Beantwoord

Blokkering om vanuit Samos naar NL te bellen

• 22 mei 2018
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Kan gehele week al niet naast NL bellen.krijg berichtje over blokkering .

Heb alles nagekeken en gezochty op internet. Staast ook ni is ingeschakeld waardoor ik niet kan bellen.

Schijnt dus echt aan de provider te liggen.

Baal hier behoorlijk van..

Kan mij thuis ouders nu niet betei ken
icon

Beste antwoord door Hajar 23 mei 2018, 10:36

Hi Vossie,

Hoe is het daar in Samos? Ik hoop dat je het naar je zin hebt! Ik zie dat Cristien ook heel goed heeft meegedacht, bedankt Cristien! :)

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie inderdaad dat je een blokkade hebt voor internationale gesprekken. Ik heb de blokkade direct verwijderd dus als je je toestel opnieuw start dan kun je weer je ouders bellen.

Laat je even weten of alles weer naar behoren werkt?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste Vossie dat lijkt mij lastig want telefooncellen bestaan ook bijna nergens meer!

Dit staat op de site:

Dit kan meerdere oorzaken hebben, probeer daarom eerst het volgende:

• Controleer of T-Mobile een netwerkovereenkomst heeft met het land waar je je in bevindt. Niet overal in het buitenland is een mobiel netwerk beschikbaar. Let wel: T-Mobile kan geen garanties geven over het bereik en de kwaliteit van buitenlandse netwerken.
• Controleer of je de juiste landcode intoetst. Bel je bijvoorbeeld naar Nederland, toets dan in: +31 of 0031 gevolgd door het mobiele nummer zonder de '0'.• Selecteer handmatig het netwerk.
• Het is vanuit het buitenland niet mogelijk om naar een 0900-nummer in Nederland te bellen. Meestal heeft een bedrijf hiervoor een alternatief nummer beschikbaar.

Het is ook mogelijk dat er een tijdelijke blokkade is op jouw aansluiting. Deze blokkade kan toegevoegd zijn omdat je een betalingsachterstand hebt. Heb je bovenstaande zaken gecontroleerd maar ervaar je nog steeds problemen met bellen en gebeld worden in het buitenland,?

Lukt het nu nog niet dan even melden in het forum misschien kunnen de moderators dan helpen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Vossie,

Hoe is het daar in Samos? Ik hoop dat je het naar je zin hebt! Ik zie dat Cristien ook heel goed heeft meegedacht, bedankt Cristien! :)

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie inderdaad dat je een blokkade hebt voor internationale gesprekken. Ik heb de blokkade direct verwijderd dus als je je toestel opnieuw start dan kun je weer je ouders bellen.

Laat je even weten of alles weer naar behoren werkt?

Reageer