Beantwoord

Boos over internet in het buitenland

• 21 februari 2017
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

Ik heb voor ik op vakantie ging gevraagd hoe het zit met internet in het buitenland ik wil gewoon me eigen mb s gebruiken waarom kan dat niet internet is nu toch grenzenloos
Waarom moet ik een pakket kopen en kan ik niet bepalen dat ik erop wil wanner ik wil
Zat op een cruise schip dan koop je interne op zee kan je hem niet gebruiken alleen aan de kust dus ik heb geen pakket nodig voor die paar minuten dat ik erop ga
Maar dat kan niet want je moet een pakket kopen
Ik zeg verwel t mobile denk dat ik naar al deze jaren toch maar naar een andere provider gaat die wel mee werkt
icon

Beste antwoord door Rosan 21 februari 2017, 16:10

Beste mc cooking,

Internet is nog helemaal niet grenzeloos en ook straks zal het enkel voor Europa gaan gelden. Als je een nieuw Go abonnement had gehad dan kon je idd in de EU gebruik maken van je bundels zoals thuis (binnen de bundels uiteraard). Heb je een van de oude abonnementen, dan geldt dat nog niet en zal je Travel en Surf passen moeten aanschaffen.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +13
Beste mc cooking,

Internet is nog helemaal niet grenzeloos en ook straks zal het enkel voor Europa gaan gelden. Als je een nieuw Go abonnement had gehad dan kon je idd in de EU gebruik maken van je bundels zoals thuis (binnen de bundels uiteraard). Heb je een van de oude abonnementen, dan geldt dat nog niet en zal je Travel en Surf passen moeten aanschaffen.
Ok dat kan ik nog een klein beetje iets bij voorstellen
Maar waarom kan ik niet gewoon op internet zonder dat ik een surf pas moet nemen ik was gewoon in Europa

Toch vind ik het niet echt klant vriendelijk dat je eerst een nieuw abonnement moet nemen en dat de oude niet automatisch aan gepast kan worden
Dat is toch wel iets van service zit nu al vanaf het begin bij t mobile begon met Ben
Badge +13
Dat is niet even een schuifje omzetten je moet een heel contract wijzigen.
Verder kan je kiezen voor betalen per mb en dan heb je niet te maken met travel en surf passen.

Vanaf juni gaat het pas landelijk wijzigen en er is nog niet 100% duidelijk hoe en wat dat er uit gaat zien.

Reageer