Beantwoord

Buitenland...

• 7 december 2013
  • 9 reacties
  • 646 Bekeken

na aankoop van de activatie van T-Mobile had de kans om het buitenland te praten. Momenteel heb ik een slot. Beantwoord-waarom kan ik niet doen telefoonverbindingen in het buitenland. Jouwe.
icon

Beste antwoord door WillemE 9 december 2013, 13:01

@ LukJon

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik begrijp helaas niet wat je precies bedoeld. Je kunt op dit moment inderdaad niet bellen in of naar het buitenland, ik zag dat er nog een blokkade actief was. Ik heb de blokkade bij deze verwijderd, wanneer je het toestel opnieuw opstart kan je er volledig gebruik van maken.

Laat je even weten of dit is gelukt? Ik hoor graag van je! 😉
Bekijk origineel

9 reacties

@ LukJon

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik begrijp helaas niet wat je precies bedoeld. Je kunt op dit moment inderdaad niet bellen in of naar het buitenland, ik zag dat er nog een blokkade actief was. Ik heb de blokkade bij deze verwijderd, wanneer je het toestel opnieuw opstart kan je er volledig gebruik van maken.

Laat je even weten of dit is gelukt? Ik hoor graag van je! 😉
Yeah dank u goed 😉
@ LukJon

Graag gedaan hoor! 😉
Ik kan in het buitenland geen sms sturen hoe los ik dit op heb nu Experia L, hiervoor galaxy ace.Grt Edith
@edithdejong28

Dat is vervelend. 😞 Is het eerder met dit toestel wel gelukt? Ik adviseer je om het sms centrale nummer te controleren. Het nummer dat er moet staan is : +316 2400 0000. Ik zie in het systeem dat je eerder contact hebt opgenomen betreft het uitvallen van je telefoon. Indien ik je verder kan helpen, zie ik je reactie graag tegemoet.
Iemand enig idee waarom ik van T mobile een smsje krijg met ; welkom in Duitsland ?  Ik bevind me op dat moment in Termunten gewoon in Nederland 😞 Wat voor gevolgen heeft dat als ik wordt gebeld of zelf bel ?
Hallo tipsy57,

Dan is het signaal van de Duitse zendmast waarschijnlijk sterker.

Als je providerkeuze op automatisch staat dan maakt je telefoon verbinding met de mast met het sterkste signaal.
En als je dan inderdaad verbonden bent met een zendmast in Duitsland dan kost het je geld als je gaat bellen of gebeld wordt.

Je kunt je toestel handmatig op T-mobile instellen om te voorkomen dat je weer verbinding maakt met het Duitse netwerk.
Hallo tipsy57,

Dan is het signaal van de Duitse zendmast waarschijnlijk sterker.

Als je providerkeuze op automatisch staat dan maakt je telefoon verbinding met de mast met het sterkste signaal.
En als je dan inderdaad verbonden bent met een zendmast in Duitsland dan kost het je geld als je gaat bellen of gebeld wordt.

Je kunt je toestel handmatig op T-mobile instellen om te voorkomen dat je weer verbinding maakt met het Duitse netwerk.

Dank je voor de uitleg :)
Ik heb mijn telefoon handmatig ingesteld en zie dat er buitenlandse kosten vanuit Duitsland op staan.ik was in TERMUNTEN ,hoe kan dit? 😞

Reageer