Beantwoord

Buitenland

• 3 november 2020
  • 3 reacties
  • 658 Bekeken

Hoi,

Ik ga over een paar maanden in België wonen. Kan ik mijn abonnement daar ook gebruiken? Komen daar extra kosten bij? Of kan ik beter overstappen naar een Belgisch abonnement. 

Mvg,

Leann Meg 

icon

Beste antwoord door eric 3 november 2020, 14:37

Je moet binding hebben met Nederland om een Nederlands abonnement te hebben. zo ie zo moet je sim om de zoveel tijd verbinding maken met het Nederlandse netwerk en moet je een NL woon adres en bankrekening hebben. 

Als je echt gaat migreren naar Belgie is het, ook voor Belgische mensen die jou willen bellen toch veel prettiger als je een Belgisch nummer hebt. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12

Je moet binding hebben met Nederland om een Nederlands abonnement te hebben. zo ie zo moet je sim om de zoveel tijd verbinding maken met het Nederlandse netwerk en moet je een NL woon adres en bankrekening hebben. 

Als je echt gaat migreren naar Belgie is het, ook voor Belgische mensen die jou willen bellen toch veel prettiger als je een Belgisch nummer hebt. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @LeannMeg  Wat spannend allemaal.

Een nieuwe leven in een ander land.

Hoelang loopt je contract nog? 
Je kan het beste even bellen of langs een TM shop gaan. 
Ze kunnen je dan haarfijn uitleggen wat voor jou de beste optie is.

Succes en groetjes.

Ik verhuis naar het buitenland, kan ik mijn abonnement behouden?

Als je naar het buitenland verhuist, kun je ervoor kiezen je T-Mobile abonnement te behouden. Verhuis je naar een land waar T-Mobile actief is? Dan kun je overstappen als je verhuist naar: Duitsland, Hongarije, Kroatië, Macedonië, Montenegro, Oostenrijk, Polen, Slowakije, Tsjechië of de Verenigde Staten. Daarnaast kun je in het Verenigd Koninkrijk overstappen naar provider EE (Everything Everywhere). Neem voor meer informatie contact met ons op.

Verhuis je naar een ander land? Dan kun je je T-Mobile abonnement het beste opzeggen. We kunnen namelijk extra kosten in rekening brengen wanneer je jouw abonnement wel in het buitenland, maar niet in Nederland gebruikt.

Antwoord: opzeggen bestaand abonnement

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Als je je abonnement wilt opzeggen, kun je bellen naar 0800 8104 (particulier) of 0800 7112 (zakelijk). Je kunt je mobiele abonnement ook online opzeggen, via ons digitale opzegformulier in My T-Mobile. Onze medewerkers mogen een opzeggingsverzoek alleen doorvoeren als de contracthouder daar zélf contact over opneemt. Na je opzegging ontvang je van ons een bevestiging, per e-mail of brief.

Reputatie 7
Badge +18

@LeannMeg 

Het is niet de bedoeling dat je je aansluiting permanent in het buitenland gebruikt. Zodra er wordt berekend dat je voor een grote deel gebruik maakt van je aansluiting in het buitenland dan worden er extra toeslagen berekend.

Hier lees je daar meer over.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/buitenland

Het verstandigste is opzeggen en een abonnement in België nemen.

Reageer