Vraag

Buitenland bellen 0800 nummer

• 9 juni 2017
  • 7 reacties
  • 2781 Bekeken

Ik kan vanuit Griekenland niet bellen naar 0800 7123

7 reacties

Hoi anthonia.

Dat klopt, 0800 en 0900 nummers zijn namelijk nationale nummers. Die kun je niet bellen als je in het buitenland zit. Meestal is er een ander nummer als je vanuit het buitenland wilt bellen.

Is er iets waar we je hier wellicht bij kunnen helpen? 🙂
Reputatie 4
Badge +6
De klantenservice van t-mobile is te bereiken op +31 6 2400 7112

Hopelijk helpt dit je verder
Ik had antwoord gekregen op mijn vraag om mijn simonly weer aan te sluiten, omdat ik op prepaid was overgegaan. Toen kreeg ik een email om langs de t_ mobile winkel te gaan. Beetje moeilijk als je een paar maanden in Griekenland zit. Toen kreeg ik het 0800 nummer wat ook niet werkt.
Ik moet het met het 0800 doen, anders ga ik aansluitingskosten betalen, is mij verteld.
Reputatie 6
Badge +11
@anthonia
Het is mij vorige week voor het eerst gelukt om een 0800 nummer van een ander land te bellen met skype. Eerder lukte dat niet. Het is met bestaande betaalde account die als callerID mijn nummer in dat land bij de gebelde laat zien. Jij hebt NL nummer en kan (verificatie) SMS ontvangen in het buitenland neem ik aan. Minimale credit voor skype is 10 euro, misschien krijg je een dubbeltje gratis als nieuwe gebruiker. Wellicht werkt het ook zonder bestaand nummer als caller ID, maar om met skype op je PC o.i.d. naar telefoonnummers te bellen kost geld ook al is het maar 1 cent per minuut wereldwijd naar vaste nummers.
Okay. Maar als ik nou een call kaart van €10 moet kopen om een 0800 te bellen op Skype, dan kan ik net zo goed over 3 maanden, als weer terug ben in Nederland,mijn aansluitingkosten betalen; of een provider nemen zonder aansluitingkosten. Maar bedankt
Reputatie 7
Badge +20
Hi Anthonia,

Sorry dat er wat verwarring is ontstaan over het telefoonnummer en hoe dit te bereiken. Ik snap dat dit in jouw geval niet mogelijk is. Wat ik in dit geval voor je ga doen, is navragen of mijn collega's van Telesales jou kunnen bellen om een abonnement af te sluiten. Zij nemen hopelijk zo snel mogelijk contact met je op om dit af te handelen. Houd er rekening mee dat zij je met een afgeschermd nummer bellen.

Als zij aangeven dat het niet lukt, dan gaan we verder denken over een mogelijke oplossing! 🙂

Reageer