Beantwoord

Buitenland bellen en internet

• 10 mei 2017
  • 5 reacties
  • 119 Bekeken

moet ik nu iedere keer mijn roaming aan en uit zetten in het buitenland
kan dat niet gewoon automatische gaan
icon

Beste antwoord door David 10 mei 2017, 14:23

Hey Frank,

Het antwoord van Pilovali hierboven klopt inderdaad, maar ik wil je wel nog op één punt wijzen. Jij hebt namelijk Go Unlimited als abonnement en daarbij duurt het een behoorlijke tijd voor je de optie krijgt voor Travel & Surf, omdat je jouw bundel ook in de EU kunt gebruiken. Dit gaat dus van jouw databundel af, maar je maakt daar dus geen extra kosten voor. Je betaalt dan alleen de maandelijkse kosten van het abonnement. Daarnaast heb je onbeperkt bellen in Nederland en de EU. :)

Hopelijk is het zo duidelijk, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Je kunt je roaming gewoon ingeschakeld houden. Je hoeft het niet handmatig aan/uit te zetten.

Groet,
gaat dat dan niet meer kosten dan
Reputatie 6
Badge +17
Nee. Je krijgt een landingspagina als je probeert te internetten als je geen Travel & Surf bundel hebt.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Frank,

Het antwoord van Pilovali hierboven klopt inderdaad, maar ik wil je wel nog op één punt wijzen. Jij hebt namelijk Go Unlimited als abonnement en daarbij duurt het een behoorlijke tijd voor je de optie krijgt voor Travel & Surf, omdat je jouw bundel ook in de EU kunt gebruiken. Dit gaat dus van jouw databundel af, maar je maakt daar dus geen extra kosten voor. Je betaalt dan alleen de maandelijkse kosten van het abonnement. Daarnaast heb je onbeperkt bellen in Nederland en de EU. :)

Hopelijk is het zo duidelijk, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag!
Nee. Je krijgt een landingspagina als je probeert te internetten als je geen Travel & Surf bundel hebt.
Het probleem is dat die landingspagina heel vaak niet verschijnt. Bijvoorbeeld als je de webbrowser niet gebruikt.

Reageer