Beantwoord

Buitenland bundel unlimited plus

• 17 april 2021
  • 7 reacties
  • 65 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Sinds kort heb ik Nieuwe Unlimited Plus Abo. In het verleden had ik Unlimited EU + US en ik kon ook onbeperkt bellen naar US. Is Buitenland Bundel voor 9,99 enige optie voor onbeperkt bellen naar VS? Ik kan geen informatie vinden in tarieven of op jullie website over de bundel. Kunnen jullie de link naar de voorwaarden sturen? Is de bundel verkrijgbaar voor alleen Unlimited abonament of kan je bij alle abonamenten de bundel kopen? Unlimited Plus heeft al onbeperkt bellen naar EU dus waarom zijn er geen bundel allen voor bellen naar VS. Ook de roaming (onder andere in VS) nieuwe (particuliere) abonamenten vind ik slechter dat oude Unlimited abonament en nieuwe zakelijke abonamenten. 

icon

Beste antwoord door eric 17 april 2021, 09:36

Als je veel naar /in de usa belt is zakelijk unlimited inderdaad het beste abonnement voor je. In de consumentenmarkt in het algemeen is zo'n uitgebreid abonnement niet in het aanbod.

Let op: Bij Go Unlimited data + bellen - Plus bel je onbeperkt naar de EU (incl. Noorwegen, IJsland en Liechtenstein). De bundel voor onbeperkt bellen naar de EU en de USA (incl.Noorwegen, IJsland en Liechtenstein) is daarom niet beschikbaar i.c.m. Go Unlimited data + bellen.

Een standaard consumenten unlimited abo met de uitbreiding van € 9,99 is dan voor jou waarschijnlijk de beste deal.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Als je veel naar /in de usa belt is zakelijk unlimited inderdaad het beste abonnement voor je. In de consumentenmarkt in het algemeen is zo'n uitgebreid abonnement niet in het aanbod.

Let op: Bij Go Unlimited data + bellen - Plus bel je onbeperkt naar de EU (incl. Noorwegen, IJsland en Liechtenstein). De bundel voor onbeperkt bellen naar de EU en de USA (incl.Noorwegen, IJsland en Liechtenstein) is daarom niet beschikbaar i.c.m. Go Unlimited data + bellen.

Een standaard consumenten unlimited abo met de uitbreiding van € 9,99 is dan voor jou waarschijnlijk de beste deal.

Reputatie 2
Badge

Ik snap dan niet waarom T-Mobile app toont Buitenland bundel?  Voor zakelijke abonnementen moet je ondernemer ben.

Reputatie 2
Badge

Waar kan ik de voorwaarden van Buitenland bundel vinden?

Reputatie 7
Badge +19

De buitenland bundel is een bundel die je kan toevoegen aan je abonnement net zoals Videoland/Deezer/5G (bij niet unlimited abonnementen).

Hier zijn denk ik geen voorwaarden voor behalve bovenstaande vermeldt door Eric.

Reputatie 6
Badge +12

Die staan op de tarieven pagina.

Reputatie 2
Badge

Die staan op de tarieven pagina.

Op welke pagina in tarieven kan je de voorwaarden vinden? Ik kan nergens iets vinden. Ook bij TOELICHTING BELLEN EN ONBEPERKT SMS’EN staat niks... Kan iemand van T-Mobile een commentaar geven?

Reputatie 6
Badge +12

Op pagina 5 van de tarieven PDF staan de bellen naar buitenland tarieven, de EU +VS bundel en de uitzondering dat deze niet met unlimited plus gekocht kan worden.

Reageer