Beantwoord

Buitenland data na 13 juni

• 23 mei 2017
  • 2 reacties
  • 272 Bekeken

Hoeveel data heb ik vanaf 13 juni in het buitenland (zone 1)? Ik heb een stel samen & stel bij + travel & surf met nu 6 GB in NL
icon

Beste antwoord door Snotaapje 24 mei 2017, 07:34

Hoi erikgroot67,

Vanaf 13 juni worden de roamingskosten afgeschaft. Dus vanaf 13 juni kan je zorgeloos je 6GB gebruiken in de EU (met uitzondering van Zwitserland). De 250MB vervalt. In dit topic vind je meer informatie.
Heb je nog andere vragen stel ze gerust!

- Snotaapje;)
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi erikgroot67,

Vanaf 13 juni worden de roamingskosten afgeschaft. Dus vanaf 13 juni kan je zorgeloos je 6GB gebruiken in de EU (met uitzondering van Zwitserland). De 250MB vervalt. In dit topic vind je meer informatie.
Heb je nog andere vragen stel ze gerust!

- Snotaapje;)
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal!

We zien dat dit topic nog regelmatig gevonden wordt, dus even een update met nieuwe info!

Misschien hebben sommigen het topic al gespot, maar de FAQ over de EU Roaming Regulering staat online! Daar vind je alle informatie over wat er gaat veranderen. Vanaf deze week wordt iedereen per e-mail/sms geïnformeerd over de veranderingen van jouw prijsplan. Lees eerst even alle veelgestelde vragen door. Als je daarna nog een vraag hebt, stel deze dan gerust in het algemene topic. We helpen je daar graag verder!

Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic. Uiteraard kun je in de FAQ vragen stellen!