Beantwoord

Buitenland info uitzetten a.u.b.

• 21 mei 2019
  • 7 reacties
  • 557 Bekeken

Het is ontzettend irritant dat ik telkens die sms-je krijg over die tarieven in het buitenland. Ik weet dat het verplicht is voor jullie om ze te versturen maar wat ik erger vind is dat ik als gebruiker er niet voor kan kiezen om deze aan of uit te zetten. Voicemail mag ik wel maar deze onzin mag ik niet. Het is nl. zo dat ik soms wel 4x per dag de grens passeer. NL - B- Lux- D en v.v. Telkens zo'n sms'je is dan irritant. En dat elke dag.
Los dit a.u.b. z.s.m. op.
Thx
icon

Beste antwoord door Jaimy 22 mei 2019, 09:39

Hoi Richard,

Je hoeft de vraag maar te stellen en we maken het voor je in orde hoor! 😉

Daar heb ik natuurlijk wel jouw gegevens voor nodig, dus je kunt mij jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer toesturen in een privéberichtje. Dan kan ik jou opzoeken in het systeem en de sms'jes voor je laten uitzetten! Ik hoor graag van je. ☺
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Richard,

Daar heb ik natuurlijk wel jouw gegevens voor nodig, dus je kunt mij jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer toesturen in een privéberichtje. Dan kan ik jou opzoeken in het systeem en de sms'jes voor je laten uitzetten! Ik hoor graag van je. ☺
Hoi Richard,

Beste Jaimy,

Kan dit ook voor mij worden uitgezet? Passeer ook dagelijks een landgrens.

Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +19
Yes, natuurlijk!

Ik heb het voor je geregeld en de welkomst-smsjes uitgezet. Nu zul je ze niet meer krijgen - wel zo handig als je meerdere keren per week de grens overgaat. 😄

Fijn weekend alvast!
Exact, bedankt voor de hulp!

Jij ook een heel fijn weekend gewenst! 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Dankjewel en graag gedaan!
Zouden jullie die buitenlandinfo berichten bij mij ook uit kunnen zetten, ik passeer ook elke dag/week wel ergens een grens.
Alvast bedankt,

David kool
Reputatie 7
Badge +20
Hi David,

Dat kan ik zeker voor je doen! ik heb zojuist de welkomstsms uitgezet. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reageer