Beantwoord

Buitenland Sms service aanzetten

• 15 februari 2018
  • 2 reacties
  • 202 Bekeken

Hoe kan ik welkomst sms buitenland aanzetten?
icon

Beste antwoord door Sam- 15 februari 2018, 13:59

Hoi Whisper,

Ik zag zojuist je topic voorbijkomen waarin je jouw gegevens deelde. We adviseren om nooit je gegevens in het openbaar te delen, vandaar dat ik je vroeg om mij een privébericht te sturen. Inmiddels zijn je gegevens gelukkig verwijderd en heb ik deze genoteerd. Het nummer wat je deelde komt overeen met het nummer waar ik al eerder naar heb gekeken. Hierbij zou je dus gewoon een sms moeten ontvangen als je de grens over gaat.

Wanneer ben je voor het laatst naar het buitenland gegaan en heb je geen sms ontvangen? Wanneer heb je voor het laatst een buitenland sms ontvangen? Kon je wel gewoon bellen en gebeld worden in het buitenland? Ik ben benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hoi Whisper,

Leuk om je hier te zien op de community. Welkom!

Wij kunnen dit gelijk voor je in orde maken. Ik ben daarom gelijk gaan kijken wat er bij ons in het systeem staat en ik zie dat je op dit moment al sms'jes hoort te ontvangen als je de grens over gaat. Krijg je deze sms'jes niet? Of gaat het misschien om een ander 06-nummer? Als dat het geval is dan kan je me een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat en ter controle de naam, het adres en de geboortedatum van de contractant.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Whisper. 🙂
Reputatie 5
Badge +17
Hoi Whisper,

Ik zag zojuist je topic voorbijkomen waarin je jouw gegevens deelde. We adviseren om nooit je gegevens in het openbaar te delen, vandaar dat ik je vroeg om mij een privébericht te sturen. Inmiddels zijn je gegevens gelukkig verwijderd en heb ik deze genoteerd. Het nummer wat je deelde komt overeen met het nummer waar ik al eerder naar heb gekeken. Hierbij zou je dus gewoon een sms moeten ontvangen als je de grens over gaat.

Wanneer ben je voor het laatst naar het buitenland gegaan en heb je geen sms ontvangen? Wanneer heb je voor het laatst een buitenland sms ontvangen? Kon je wel gewoon bellen en gebeld worden in het buitenland? Ik ben benieuwd naar je reactie!

Reageer