Buitenlandbundel teruggeboekt

Reputatie 2
Ik ben vorige week geholpen door de klantenservice (twee keer, per mail en per telefoon),

Er waren onterecht door T-mobile buitenland passen geblokkeerd. Ik had een L-pas (maand Juli), die blokkeerde later in de eerste week van augustus een later aangeschafde de M-pas, daardoor moest ik een S en een XS pas aanvragen.

Op de zaterdag had ze nog een M-pas toegevoegd, ook zei ze erbij dat die kosten niet in rekening worden gebracht. Dat werd plechtig beloofd.

Maar de M-pas, S-pas, XSpas en dan nog een keer de M-pas staan nu nog onder overige kosten, hoe kan ik zien dat dit wordt gecorrigeerd? Of moet ik de factuur afwachten op de 25ste? (Kan ik dat als T-mobile klant ook zien?)

3 reacties

Reputatie 2
Hmmm geen reactie... Uiteindelijk heeft T-mobile alles gewoon afgeschreven en de belofte om de boel te corrigeren niet nagekomen.

Ik kies er niet voor als de ene bundel nog actief is door deze door de andere bundel te blokeren.
De L-pas had nooit de M-pas mogen blokeren in deze situatie. Als dit niet was gebeurd dan had ik de extra passen niet hoeven aan te schaffen. Daar ben ik ook terrecht boos op. De bundel die ze dan nog een keer geactiveerd hebben waar ik niets aan had wordt bovenop in rekening gebracht, ik zie nog iets bij kortingen staan. maar ik krijg geen antwoord op mijn vraag er wordt veel beloofd en er gaat veel mis.

Het komt erop neer dat ik als klant en ik zit er nu jaren bij (volgens mij vanaf 2004) je onnodig op extra kosten wordt gejaagd, tel daarbij de tijd op dat je zit te wachten op antwoord.

Als dit abonnement afloopt volgend jaar pas dan stap ik over op Vodafone. Ik haat de reclames, maar hey een andere keuze laten ze me niet.
Hoi Feralis.

Oeps, ik denk dat jouw bericht er tussendoor gepiept is, normaal gesproken wordt er na gemiddeld 48 uur wel gereageerd. Bij drukte kan het oplopen, maar dit lijkt me gewoon een fout. Ik heb een moderator op de hoogte gesteld en denk dat je snel een antwoord kan verwachten.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Feralis,

Mijn excuses voor de late reactie. Fijn dat Kaassausje zo oplettend is!

Ik zie inderdaad dat je meerdere malen contact hebt gehad over de Travel & Surf-passen. Mijn collega heeft de extra M-pas die zij had geactiveerd wel gecrediteerd. Op je factuur zie je namelijk ' Vergoeding Euro 15' staan onder ' kortingen/overige kosten'. Verder heb ik de eerdere M-pas ook voor je vergoed aangezien deze geblokkeerd was. 🙂

Ik hoop dat ik je op deze manier naar verwachting heb geholpen! Hopelijk kies je er alsnog voor om bij ons te blijven volgend jaar. 🙂 Laat je het weten als we je nog ergens mee kunnen helpen?

Reageer