Beantwoord

Buitenlandse nummers bellen mij

• 15 mei 2020
  • 3 reacties
  • 779 Bekeken

Ik wordt de laatste weken regelmatig gebeld door buitenlandse nummers. Dit zijn uiteenlopende buitenlandse nummers. Nu heb ik al een aantal nummers geblokkeerd maar dan bellen er weer nieuwe nummers. Wat kan ik hiermee en kan ik deze nummers ergens melden? Is het mogelijk om alle buitenlandse inkomende oproepen te blokkeren op mijn telefoon (samsung) ?

icon

Beste antwoord door CrisTien 15 mei 2020, 22:55

Beste @T. Legius Ik gebruik een geheimnummer en ook dat nummer is niet veilig.

Elke klant en provider heeft hier last van. 
TIP. Zet in de account bellen naar Internationale nummers op blokkade dan kan je niet per ongeluk terug bellen want dat kost veel geld en daar zijn ze ook op uit,

Groetjes en een super fijn weekend.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @T. Legius 

Helaas kunnen buitenlandse oproepen inkomend niet worden geblokkeerd (zou wel iets zijn waar T-mobile aan kan werken).

Komen de oproepen uit één land of verschillende? Er zijn wel apps in de play store die je nummers laten blokkeren beginnend met 00.... dus zo kun je alle oproepen uit een specifieke land blokkeren.

T-Mobile kan hier (nog) niks mee doen helaas.

Reputatie 7
Badge +20

Beste @T. Legius Ik gebruik een geheimnummer en ook dat nummer is niet veilig.

Elke klant en provider heeft hier last van. 
TIP. Zet in de account bellen naar Internationale nummers op blokkade dan kan je niet per ongeluk terug bellen want dat kost veel geld en daar zijn ze ook op uit,

Groetjes en een super fijn weekend.

Heel slecht dat het  niet mogelijk is om bepaalde landen (Engeland) vooraf te blokkeren, lijkt wel of T-Mobile dat niet erg vindt( inkomsten) . Heb  al jaren lang last van Engelse oplichters, het blokken van nummers achteraf helpt de klant niet. Heb niks aan de mededeling dat iedere provider er last van heeft , DOE ER WAT AAN!

Reageer