Beantwoord

Buitenlandse passen zijn te duur

• 24 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Reputatie 3
Bij T-Mobile 250 Mb uit je eigen bundel, L* € 24,99 1000 MB 14 dagen, dus zal ik een maand in buitenland verblijven kost dat nog eens 24.95 wordt 50 euro dat is verschrikkelijk duur, nou dan wist ik het wel

Er wordt reclame gemaakt voor 2Gb, maar die is alleen te nemen bij Oneindig Online 90 euro, totaal kom je op 100 euro uit, is erg misleidend

Mij maak het niet uit dan ga ik naar de 250 mb op is verder bij Kpn internetten, jullie prijs je zelf de markt uit
Bij Kpn als ik 2 weken in het buitenland verblijf voor 1 maand 1 Gb 14.99 plus nog 9.99 500mb nemen, is 1,5 Gb aan internet
Verblijf ik voor 1 maand in het buitenland, kan ik 3x 14.99 3x 1Gb plus 1x 3.49 100Mb nemen, is 3,1Gb aan internet

Bij Tele2 als ik 2 weken in het buitenland verblijf voor 1 maand kan ik 2x 1Gb 10.00 plus nog 2x 100Mb 2.00 nemen, is 2,2Gb aan internet
Verblijf ik voor 1 maand in het buitenland, kan ik 5x 1Gb nemen 10.00, is 5 Gb aan internet
icon

Beste antwoord door Sam- 25 augustus 2016, 17:29

Hallo Hcblids,

Het is begrijpelijk dat je gebruik wilt maken van de meest voordelige tarieven. We doen ook ons uiterste best om de bundels die we aanbieden scherp te positioneren. Het kan echter voorkomen dat bundels bij ons minder voordelig zijn dan bij een andere provider. Andersom geldt natuurlijk hetzelfde.

We waarderen je feedback hierover, want we zijn constant bezig met het verbeteren van onze dienstverlening. Ontevredenheid over de prijzen ten opzichte van andere providers is ook waardevolle feedback, dit betekent dat we na moeten gaan denken over onze bundels en prijzen. Bedankt hiervoor.

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Hcblids,

Het is begrijpelijk dat je gebruik wilt maken van de meest voordelige tarieven. We doen ook ons uiterste best om de bundels die we aanbieden scherp te positioneren. Het kan echter voorkomen dat bundels bij ons minder voordelig zijn dan bij een andere provider. Andersom geldt natuurlijk hetzelfde.

We waarderen je feedback hierover, want we zijn constant bezig met het verbeteren van onze dienstverlening. Ontevredenheid over de prijzen ten opzichte van andere providers is ook waardevolle feedback, dit betekent dat we na moeten gaan denken over onze bundels en prijzen. Bedankt hiervoor.

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie.

Reageer