Beantwoord

Buitenlandtarief opzoeken via website werkt niet

• 4 januari 2016
  • 6 reacties
  • 86 Bekeken

Hallo,

ik probeer hier de tarieven op te zoeken voor prepaid bellen vanuit het buitenland, maar helaas werkt de landen-drop down niet.
- Graag fixen ;)
- Kunnen jullie hier de tarieven vermelden?

PS: graag zie ik de optie om me op e-mail notificaties te abonneren op dit forum.
Bedankt!
icon

Beste antwoord door Dave670 4 januari 2016, 09:39

Welkom op het forum! :)

Goed dat je dit even aangeeft! ik zet het gelijk door naar iemand van T-Mobile zodat het gemaakt kan worden! Je wil graag de tarieven weten, zou je dan het land willen doorgeven?

Je kunt topic's (bijv deze) wel toevoegen aan je favorieten en dan krijg je een notificatie.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +12
Welkom op het forum! :)

Goed dat je dit even aangeeft! ik zet het gelijk door naar iemand van T-Mobile zodat het gemaakt kan worden! Je wil graag de tarieven weten, zou je dan het land willen doorgeven?

Je kunt topic's (bijv deze) wel toevoegen aan je favorieten en dan krijg je een notificatie.
Bedankt Dave!
Ik kreeg deze keer wel direct een email notificatie, snap niet waarom dat bij mijn vorige vraag niet zo was.
Badge +12
@Jeroenc1,

Dat durf ik helaas niet te zeggen waarom je nu wel een e-mail krijgt en toen niet 😞
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jeroen,

Goed dat je het hier meldt! Dave670 heeft het inderdaad gemeld bij ons en inmiddels zijn we bezig om dit probleem op te lossen! Bedankt voor je oplettendheid! :)

In de tussentijd wil ik je graag helpen met de tarieven. Om welk land gaat het? En wil je vanuit dat land naar Nederland bellen of binnen dat land? Dan zoek ik gelijk even de tarieven erbij voor je! Gaat het trouwens om PrePaid? Ik zie namelijk dat je een Stel Samen & Stel Bij abonnement hebt op het nummer dat gekoppeld is aan je forum account. Voor dit abonnement kun je eventueel ook via je prijsplan (pagina 4) de tarieven terugvinden.

Wat betreft de email notificatie: als je een topic start, krijg je voor elke nieuwe reactie een e-mail. Als je een reactie hebt geplaatst in een bestaand topic, ontvang je alleen een e-mail als je het topic als favoriet hebt toegevoegd. Had je daarom misschien de vorige keer geen e-mail ontvangen? Kun je verder eens bij je instellingen op het forum kijken? Heb je bij 'Voeg topics automatisch aan favorieten toe' ja staan?

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!
Hoi Thalina, bedankt voor je snelle antwoord!
Beetje dom van me om dat niet te vermelden, het gaat om bellen vanuit Duitsland, en dan vnl. naar Ierland en naar NL.
Scherp opgemerkt, ik heb idd een abbo nu maar ik ga naar een Duits abbo overstappen en wil met pre-pay mijn NL nummer behouden. Tevens vermoed ik dat prepay naar buitenland goedkoper is dan vanuit mijn beoogde abbo in DLD.
Is dat trouwens mogelijk, nummer portering naar pre-pay?

Alle instellingen staan op ja, ik krijg ook notificaties nu.

Alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jeroen,

Dat is niet dom hoor! 😉 Kan ik hieruit opmaken dat je naar Duitsland gaat verhuizen? Spannend zeg! Ga je erheen voor je werk?

Ik wilde je net de tarieven gaan sturen, maar ik zie dat de pagina met tarieven voor het buitenland gefixt is! Ierland en Duitsland vallen beiden onder Zone 1. Bellen vanuit Duitsland naar Nederland of naar Ierland is beiden € 0,23 per minuut. De overige tarieven kun je op de pagina bekijken.

Wat betreft overstappen naar PrePaid: je abonnement loopt op 16/02 af, dus je kunt vanaf dan overstappen op PrePaid met nummerbehoud. Ben je van plan veel te bellen naar Nederland en Ierland? Dan is het misschien ook een idee om toch je abonnement te verlengen (Stel Samen & Stel Bij). Daarmee kun je namelijk 120 minuten vanuit je belbundel gebruiken binnen de EU. Je kunt je internetbundel dan gewoon uitzetten. Daarnaast kun je ook gratis gebeld worden binnen de EU en onbeperkt sms'en binnen de EU. Misschien is dat dan nog wel voordeliger.

Fijn om te horen dat de notificaties nu wel binnenkomen! Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer