Vraag

bundel Amerika gekocht maar hoge rekening

  • 28 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 399 Bekeken

Mijn dochter heeft voor vertrek een bundel gekocht met internet en bellen in Amerika , voor €25,00
nu zit ze daar en ten eerste heeft ze nergens internet behalve als ze WiFi heeft en ten tweede is er nu €60,00 afgeschreven!!
ze kan jullie zelf niet bellen of contacten dat moge duidelijk zijn.
ze is daar nog een week.
Graag snelle reactie met uitleg en advies!

2 reacties

Dit is helaas niet de klantenservice, maar ik zal je proberen te helpen ondanks de gelimiteerde informatie die ik heb.

Wat voor bundel heeft ze afgesloten voor vertrek? Ik neem aan een "Go Unlimited EU + USA"? Dit is namelijk naar mijn weten de enige bundel die je voor vertrek kan afsluiten, ten opzichte van Travel and Surf (https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/buitenland/travel-en-surf) wat je enkel in het buitenland kan afsluiten. Dit is inderdaad een andere bundel: Namelijk eentje die de huidige vervangt (tot deze gewijzigd wordt). De meerprijs is 25 euro. Heeft ze nu Unlimited NL+EU? Dat is 35 euro standaard en dan is het totaal bedrag 60 euro.

Ze kan met de USA bundel gebruik maken van het T-Mobile USA netwerk. Het is mogelijk dat ze op een plaats is zonder (goede) dekking. De USA is groot (en Amerika nog groter), dus het kan zijn dat ze er geen gebruik van kan maken op haar huidige locatie.

Hier zie je de voorwaarden van de bundel:
https://www.t-mobile.nl/shop/product/go-sim-only?ch=es&cc=con&sc=acq&dr=24&pr=GOP21,GAP36,27506114

Hier vind je de dekkingskaart van t-mobile USA.
https://www.t-mobile.com/coverage/coverage-map
Reputatie 4
Badge +3
Hoi @JacqHog,

Uiteraard wil ik jullie hier graag bij helpen. Ik vermoed inderdaad zoals Brammetje94 al aangeeft dat ze haar Go abonnement heeft gewijzigd naar de Unlimited NL + 14 GB EU/USA variant. Deze variant is €60,00 per maand. De Unlimited NL + 14 GB EU variant is €35,00. Dat zou de gedachte van de meerprijs van €25,00 kunnen verklaren. Het klopt ook dat dit alleen mogelijk is op het T-Mobile USA abonnement. In principe staat met dit abonnement de instelling in ons systeem zo dat enkel met dit netwerk verbinding kan worden gemaakt in de Verenigde Staten. Welk toestel gebruikt ze? Heeft zij de optie roaming actief op haar toestel? Het kan ook helpen om de netwerkinstellingen te resetten (hiermee gaan wel haar opgeslagen wifi-wachtwoorden verloren). Zou je mij via een privébericht kunnen voorzien van haar 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van haar IBAN? Dan kijk ik na of er vanuit hier geen blokkade actief is alsmede waarom de factuur zo is zoals die is.

Reageer