Beantwoord

Bundel bellen en smsen naar het buitenland

• 21 februari 2018
  • 3 reacties
  • 189 Bekeken

Beste,
Ik heb net van een t-mobile medewerker vernomen dat er geen bundel is voor mensen in Nederland die willen bellen en smsen naar het buiteland.
En voor mijn met name Jamaica/Suriname en USA.
Komt dit nog,
Want de losse kosten zijn best hoog
Een sms kost al €0,25 per sms.

Hoop dat er snel aan een bundel gewerkt kan worden?
icon

Beste antwoord door David 22 februari 2018, 15:07

Hoi Cheq,

Ik gok dat mijn collega Jaimy even een kop koffie nodig had! 😉 Sorry voor de verwarring!

Wij bieden geen bundels aan om te bellen en te SMS'en naar andere zones dan 'Zone EU'. Met jouw abonnement heb je wel onbeperkt SMS'jes sturen en ontvangen in de EU, wat je ook bij de nieuwe Go abonnementen hebt. We hebben echter nog geen bundel om te bellen naar landen zoals Jamaica, Suriname en de Verenigde Staten. Voor het bellen naar deze landen betaal je de tarieven zoals aangegeven op deze pagina. Jamaica is zone 3 en Suriname en de VS zijn zone 2. Met GO UNLIMITED NL & 10 GB EU + USA kun je wel 120 minuten bellen vanuit Nederland naar Amerika, maar de kosten daarvan liggen vrij hoog, dus dat zou ik in dit geval niet direct aanraden.

Mocht er nog iets anders zijn waarbij we je kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Cheq,

Wauw, ik begrijp dat je vaak in verre oorden te vinden bent! Ik snap dat je de kosten dan zo laag mogelijk wilt houden!

Ik heb meteen even met je meegekeken en zie dat je gebruik maakt van Stel Samen & Stel Bij. Voor dit abonnement zijn inderdaad geen bundels beschikbaar voor de landen die je noemt. Je zou wel kunnen overwegen om na afloop van dit abonnement (op 12 juni 2018) over te stappen op een Go-abonnement. Je kunt dit abonnement maandelijks aanpassen en je kunt er bij een bezoek aan de USA voor kiezen om het abonnement een maand lang om te zetten naar Unlimited NL + 10 GB EU & USA. Voor Suriname en Jamaica blijft dan wel gelden dat je gebruik maakt van de tarieven binnen Zone 2 en Zone 3. Op dit moment zijn er nog geen plannen om daar bel- of smsbundels voor beschikbaar te maken. Voor het gebruik van internet kun je uiteraard wel kiezen voor een Travel & Surf pas.

Laat het me weten als je hier nog meer vragen over hebt. Ik help je er graag mee! 😃
Hi Jaimy,

Ik denk dat je mijn bericht verkeerd hebt gelezen.
Ik ben opzoek naar een bundel waarbij ik vanuit NL naar die landen kan smsen en bellen
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Cheq,

Ik gok dat mijn collega Jaimy even een kop koffie nodig had! 😉 Sorry voor de verwarring!

Wij bieden geen bundels aan om te bellen en te SMS'en naar andere zones dan 'Zone EU'. Met jouw abonnement heb je wel onbeperkt SMS'jes sturen en ontvangen in de EU, wat je ook bij de nieuwe Go abonnementen hebt. We hebben echter nog geen bundel om te bellen naar landen zoals Jamaica, Suriname en de Verenigde Staten. Voor het bellen naar deze landen betaal je de tarieven zoals aangegeven op deze pagina. Jamaica is zone 3 en Suriname en de VS zijn zone 2. Met GO UNLIMITED NL & 10 GB EU + USA kun je wel 120 minuten bellen vanuit Nederland naar Amerika, maar de kosten daarvan liggen vrij hoog, dus dat zou ik in dit geval niet direct aanraden.

Mocht er nog iets anders zijn waarbij we je kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer