Beantwoord

Bundel geldig in Zwitserland en straks na brexit in Engeland ?

• 21 januari 2017
  • 3 reacties
  • 641 Bekeken

Volgend t mobile kan ik straks bellen en internetten in heel Europa uit mijn bundel. Maar valt Zwitserland en straks Engeland hier ook onder ?
icon

Beste antwoord door Amy 21 januari 2017, 16:05

Hi Pierensjees,

Naar aanleiding van jouw vraag in dit lopende topic heb ik net een update over dit onderwerp geplaatst in dat topic. Om die reden gaat dit topic op slot. Reacties kunnen geplaatst worden in het lopende topic. Zo houden we het forum overzichtelijk en voorkomen we dubbele topics. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Badge +5
De bundel is niet geldig in heel Europa, maar de hele EU. Zwitserland lijkt daar niet meer onder te vallen, IJsland en Noorwegen nog wel. Hoe dat met GB zal gaan gebeuren is nu vast nog niet bekend, dus voorlopig gewoon te gebruiken.
Jammer van Zwitserland. Bij Vodafone en Kpn zit Zwitserland wel bij het onbeperkt bellen, internet abonement. Ik heb nog een paar maanden voor ik moet beslissen. Nog maar even verder kijken.
Reputatie 6
Badge +15
Hi Pierensjees,

Naar aanleiding van jouw vraag in dit lopende topic heb ik net een update over dit onderwerp geplaatst in dat topic. Om die reden gaat dit topic op slot. Reacties kunnen geplaatst worden in het lopende topic. Zo houden we het forum overzichtelijk en voorkomen we dubbele topics. 🙂