Vraag

Connectie probleem internet stick in buitenland.

• 31 juli 2014
  • 6 reacties
  • 75 Bekeken

Ik heb een labtop (Sony Vaio SVF1521) met windows 8.0 software en een Huawei E3276 internet stick, van T-mobile, plus een abonnement met Europa dekking.
In Nederland heb ik geen enkel connectie probleem (ook niet met het internationale nummer) .
Zodra ik de grens over ben (Belgie, Duitsland of Engeland) can ik niet meer conncten. Al tijdens het maken van de connectie krijg ik rechtsonder de melding “disconnected from username”.
(De zelfde melding die je krijgt als je disconnect doe).
Ik heb een prbleem aangemeld bij T_mobile, maar die zeggen dat alles in mijn verbinding goed staat en dat het aan een instelling op mijn PC ligt.
Kan iemand mij zeggen waar ik bij een buitelandse connectie op moet letten ?
Al vast bedankt.
Biek Oosterwaal.

6 reacties

Reputatie 6
Hallo Biek,

Welkom bij ons op het Forum!

Vervelend dat je geen verbinding kunt maken in het buitenland 😞 Heb je gecontroleerd of je wel gebruik kunt maken van internet wanneer je handmatig een netwerk selecteert als je in het buitenland bent? Graag hoor ik dit van je zodat ik je hiermee verder kan helpen!
Hallo Biek,

Welkom bij ons op het Forum!

Vervelend dat je geen verbinding kunt maken in het buitenland 😞 Heb je gecontroleerd of je wel gebruik kunt maken van internet wanneer je handmatig een netwerk selecteert als je in het buitenland bent? Graag hoor ik dit van je zodat ik je hiermee verder kan helpen!
Ja, Dat heb ik geprobeerd in Duitsland, zowel als in Engeland, maar helaas, geen verbinding.

Biek
Ja, Dat heb ik geprobeerd in Duitsland, zowel als in Engeland, maar helaas, geen verbinding.

Biek

Ik zie ook dat mijn collega van de technische afdeling je heeft verzocht om een 'kruistest' te doen. je simkaart in een andere datastick of je datastick gebruiken met een andere laptop. Heb je deze mogelijkheid? Je kan ook met je datastick naar een telecom winkel in het buitenland gaan eventueel.
De kruistest heb ik nog niet kunnen doen, bij mijn laatste bezoek aan het buitenland had ik geen beschikking over een andere PC of labtop.

Als ik, b.v. in Belgie naar een telecom winkel wil gaan, moet dat dan een T-mobile vertegenwoordiger zijn, of kan ik bij iedere willekeurige telecom winkel binnenstappen ?

Al vast bedankt

Biek
Reputatie 6
Badge +16
@boosterw

Dit kan bij elke willekeurige telecom winkel aangezien er in België geen T-Mobile Shops zijn. Laat je ons weten wat het resultaat is?

Reageer