Beantwoord

Contact met klantenservice over probleem Griekenland

Lees aub mijn vraag eerder geplaatst in de buitenland rubriek .'spoed! Geen internet in griekenland.
Ik krijg alleen maar nutteloze antwoorden van mensen die niet het hele verhaal lezen of begrepen hebben. Ik bedoel tuurlijk heb ik al die dingen al zelf geprobeerd. Ik kom niet uit een ei. Het probleem is veel gecompliceerder zoals wel uit mijn bericht blijkt als je die goed leest. Ik wil dat iemand van tmobile cintact met mij opneemt. Ik kan niet eens meer bellen! Ik weet dat jullie een technische dienst hebben. Die heeft mij ook ooit in italie gebeld en het probleem opgelost. Of was dat misschien kpn? Hmm dan moet ik maar terug gaan. Jullie willen dat ik mijn contract verleng maar als het teveel gevraagd is mij even te bellen dan stap ik op bij jullie
icon

Beste antwoord door CrisTien 13 september 2017, 16:58

Waarom post je dat niet in je andere onderwerp?
netjes vragen staat wel zo vriendelijk en kom je een heel eind mee.
Die mensen proberen je te helpen, en hebben het zeker wel begrepen.

https://forum.t-mobile.nl/buitenland-423/spoed-geen-internet-in-griekenland-282925/index1.html#post1403947

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Waarom post je dat niet in je andere onderwerp?
netjes vragen staat wel zo vriendelijk en kom je een heel eind mee.
Die mensen proberen je te helpen, en hebben het zeker wel begrepen.

https://forum.t-mobile.nl/buitenland-423/spoed-geen-internet-in-griekenland-282925/index1.html#post1403947
Omdat ik de klantenservice moet hebben. Ik weet dat die mensen me willen helpen maar ik heb er niks aan. Net als dit antwoord. Ik moet gebeld worden. Mijn vakantie is straks voorbij zonder dat ik ergens geweest ben dankzij dit probleem. En ik kan dus alleen dit forum lezen als ik dus weer ergens op een duur terras ga zitten met mijn hond op een plek waar ik helemaal niet wil zijn.
Wat is het probleem? Bel me gewoon even!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ragbambi,

Je hebt jouw probleem in het andere topic kenbaar gemaakt. Wij en andere klanten helpen je hier op het forum. Zou je er rekening mee willen houden dat het openen van meerdere, dezelfde topics als spam wordt gezien. Dit is niet de bedoeling op het forum, check ook de huisregels. Als je liever via een ander kanaal contact hebt, bijvoorbeeld telefonisch, dan kun je ook één van de andere kanalen aanspreken.

Aangezien er al een topic over dit onderwerp loopt, gaat dit topic op slot.