Beantwoord

Contract pauzeren i.v.m. stage buitenland

Beste meneer, mevrouw,

Ik ga stage lopen in Engeland en ik heb een abonnement lopen tot april 2015. Mijn vraag is:
is het mogelijk dat mijn abonnement kan worden omgezet naar de engelse T-mobile want ik
heb begrepen dat T-mobile ook in Engeland actief is. Of kan ik
eventueel mijn abonnement voor de periode die ik weg ben stop zetten?.

Bedankt voor uw tijd,

Met vriendelijke groet,

Martijn Lollinga
icon

Beste antwoord door Jacob 25 juli 2014, 15:01

Dag Martijn,

dank voor je bericht. Zoals bomptonking inderdaad correct aangeeft is het niet mogelijk om je nederlandse T-Mobile-nummer om te zetten naar een engels T-Mobile-nummer. Ook is pauzeren niet mogelijk.

Als je definitief uit Nederland emigreert is het voor jou mogelijk om je huidige contract kosteloos voortijdig te beëindigen. Daarvoor moet je wél voldoen aan een aantal voorwaarden:

- bewijs van uitschrijving gemeente/Nederland
- bewijs nieuw afgesloten contract in het Verenigd Koninkrijk

Als deze situatie voor jou van toepassing is mag je bovenstaande gevraagde documenten sturen naar international.transfers@t-mobile.nl

Dank!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Nee, omzetten is niet mogelijk. Wel kun je van je abonnement in Nederland af als je in Engeland een nieuwe afsluit. Of dit voor jou handig is, hangt af van hoelang je in Engeland stage gaat lopen. Ik neem aan dat ze daar ook met jaarcontracten werken. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met de T-Mobile Klantenservice. Je moet je emigratie minimaal 30 dagen voordat je vertrekt doorgeven. Je abonnement in Nederland wordt dan beëindigd zodra jij in een Engelse T-Shop een abonnement hebt afgesloten.
Reputatie 1
Dag Martijn,

dank voor je bericht. Zoals bomptonking inderdaad correct aangeeft is het niet mogelijk om je nederlandse T-Mobile-nummer om te zetten naar een engels T-Mobile-nummer. Ook is pauzeren niet mogelijk.

Als je definitief uit Nederland emigreert is het voor jou mogelijk om je huidige contract kosteloos voortijdig te beëindigen. Daarvoor moet je wél voldoen aan een aantal voorwaarden:

- bewijs van uitschrijving gemeente/Nederland
- bewijs nieuw afgesloten contract in het Verenigd Koninkrijk

Als deze situatie voor jou van toepassing is mag je bovenstaande gevraagde documenten sturen naar international.transfers@t-mobile.nl

Dank!

Reageer