Beantwoord

Data bundel niet meer actief Turkije?!


Mijn aangeschafte weekpas2 van afgelopen Woe 14-10 is nu na 2 dgn op het WiFi van het hotel en 3G gebruik op vliegveld van 10mb niet meer actief.
In de ochtend nog status van 40mb over, na uren in de kluis te hebben gelegen melding dat de pas inactief is of limiet is bereikt wat absoluut onmogelijk is??!! T mobile hoe kan dit? Storing,bekend probleem? Graag verneem ik iets van u? Mvg.
icon

Beste antwoord door Tom 14 oktober 2013, 12:35

@Tinusmvo Welkom op het T-Mobile forum!

Wat vervelend om te lezen dat je weekpas onverwacht op is gegaan. Het kan zijn dat het toestel updates zoals e-mail heeft binnengehaald terwijl het in de kluis lag. Had je ook andere apps draaien zoals Facebook? Deze applicaties kunnen ongemerkt veel MB's verstoken!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
@Tinusmvo Welkom op het T-Mobile forum!

Wat vervelend om te lezen dat je weekpas onverwacht op is gegaan. Het kan zijn dat het toestel updates zoals e-mail heeft binnengehaald terwijl het in de kluis lag. Had je ook andere apps draaien zoals Facebook? Deze applicaties kunnen ongemerkt veel MB's verstoken!

Reageer