Beantwoord

Data Europa

• 25 april 2016
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Hoe zit het als ik 250 mb in europa kan gebruiken en ik gebruik er maar 50 ben je de rest dan kwijt of gaat dit uit je gewone data bundel, hetzelfde geld voor de maanden dat je niet in het buitenland ben.
icon

Beste antwoord door MichelD4 26 april 2016, 00:20

Beste E den Hartog,

Welkom op het forum van T-Mobile.
Met een zeer goede vraag, moet ik je eerlijk bekennen.

Die 250 MB voor in de EU is een reservering binnen je normale internetbundel, wat in jouw geval de 6 GB of de 12 GB zal zijn.
Zolang je niet naar het buitenland gaat (binnen de EU), kun je deze 250 MB gewoon binnen Nederland gebruiken, aangezien het gewoon een onderdeel is van je 6 of 12 GB bundel.

Dus gebruik je in het buitenland maar 50 MB van de deze 250 MB, dan kun je de overige 200 MB gewoon gebruiken in Nederland, zodra je weer thuis bent.

Je betaald elke maand voor jouw 6 of 12 Gb, die je vervolgens helemaal kunt opmaken totdat je weer een nieuwe bundel krijgt.
Die 250 MB komt dus pas in beeld, zodra je naar een Europees land op vakantie gaat, en is dus gewoon onderdeel van je Nederlandse internetbundel.

Hoop dat ik je vraag zo goed heb beantwoord, anders hoor ik het graag van je.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Beste E den Hartog,

Welkom op het forum van T-Mobile.
Met een zeer goede vraag, moet ik je eerlijk bekennen.

Die 250 MB voor in de EU is een reservering binnen je normale internetbundel, wat in jouw geval de 6 GB of de 12 GB zal zijn.
Zolang je niet naar het buitenland gaat (binnen de EU), kun je deze 250 MB gewoon binnen Nederland gebruiken, aangezien het gewoon een onderdeel is van je 6 of 12 GB bundel.

Dus gebruik je in het buitenland maar 50 MB van de deze 250 MB, dan kun je de overige 200 MB gewoon gebruiken in Nederland, zodra je weer thuis bent.

Je betaald elke maand voor jouw 6 of 12 Gb, die je vervolgens helemaal kunt opmaken totdat je weer een nieuwe bundel krijgt.
Die 250 MB komt dus pas in beeld, zodra je naar een Europees land op vakantie gaat, en is dus gewoon onderdeel van je Nederlandse internetbundel.

Hoop dat ik je vraag zo goed heb beantwoord, anders hoor ik het graag van je.

Reageer