Beantwoord

Data in de EU voor zakelijke klanten

• 14 juni 2016
  • 3 reacties
  • 141 Bekeken

Ben een beetje zat geworden als ik eerlijk moet zijn.
Waarom word er niks voor zakelijke klanten gedaan. Eu bellen + mb in buitenland heb je al maanden bij particulieren klanten voor zakelijke klanten is het nog lekker wat extra betalen voor internet en bellen. Doe er aub wat eraan vind namelijke dat we in de maling worden genomen.

Graag reacht aub…

Groetjes
Mowie
icon

Beste antwoord door Thalina 14 juni 2016, 12:16

Hi Mowie,

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt. Het is natuurlijk nooit onze bedoeling om je het gevoel te geven dat we je in de maling nemen! Het klopt inderdaad dat het gebruik van MB's uit je bundel in de EU op dit moment alleen voor particuliere klanten geldt. Maar ik kan je wel vertellen dat dit later dit jaar ook zal worden geïntroduceerd voor onze zakelijke klanten.

Je vraagt je natuurlijk af: waarom duurt dit langer? Een begrijpelijke vraag! We willen het samen introduceren met een andere productinnovatie die voor de zakelijk markt op stapel staat. Daarom duurt het wat langer dan bij onze particulieren klanten. Wanneer het precies zal zijn, kan ik helaas nog niet vertellen. Maar het komt er dus wel aan, we zijn jullie niet vergeten! Zodra er meer over bekend is, plaatsen we een update in het algemene topic.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi Mowie,

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt. Het is natuurlijk nooit onze bedoeling om je het gevoel te geven dat we je in de maling nemen! Het klopt inderdaad dat het gebruik van MB's uit je bundel in de EU op dit moment alleen voor particuliere klanten geldt. Maar ik kan je wel vertellen dat dit later dit jaar ook zal worden geïntroduceerd voor onze zakelijke klanten.

Je vraagt je natuurlijk af: waarom duurt dit langer? Een begrijpelijke vraag! We willen het samen introduceren met een andere productinnovatie die voor de zakelijk markt op stapel staat. Daarom duurt het wat langer dan bij onze particulieren klanten. Wanneer het precies zal zijn, kan ik helaas nog niet vertellen. Maar het komt er dus wel aan, we zijn jullie niet vergeten! Zodra er meer over bekend is, plaatsen we een update in het algemene topic.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!
Inmiddels is het februari maanden later en helaas is er nog steeds niets aangepast.
Bij verlenging contract in september is mij toegezegd dat het ook zakelijke klanten heel binnenkort MB's uit de bundel in de EU kunnen gebruiken. Zoals ook al langer geldt voor de particuliere klanten.

Ik voel me opnieuw door T Mobile bedonderd. Bij de eerdere verlenging van contract werd dat 4G netwerk naar verwachting binnen twee manden zou functioneren. Dit heeft echter uiteindelijk 3 kwart jaar geduurd.

Er is mij een toestel aangesmeerd die ik niet wilde hebben, maar als je dan teruggaat naar de winkel met een gesloten verpakking van het toestel, krijg ik te horen dat het niet geruild kan worden. Onvoorstelbaar.

En nu maar meer wachten of standaard MB's in EU gerbuikt kunnen gaan worden. ....

Zeer teleurstellend!!!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Happy Healthy Chef,

Wat jammer om te lezen dat je teleurgesteld bent, dat is zeker niet onze bedoeling! Op 22 augustus 2016 werd het voor zakelijke klanten ook mogelijk om een Stel Samen & Stel Bij abonnement af te sluiten en onder meer MB's in de EU te gebruiken met dit abonnement. We wilden dit abonnement natuurlijk voor iedereen beschikbaar maken, dus konden zakelijke klanten die nog binnen de contracttermijn zaten tussentijds overstappen naar Stel Samen & Stel Bij.

Inmiddels is dit abonnement niet meer verkrijgbaar, maar hebben we een heel mooi nieuw abonnement: T-Mobile GO. Welk abonnement heb je op dit moment? Ik kan dit niet inzien, omdat je niet bent ingelogd met jouw My T-Mobile account, vandaar dat ik het even vraag. Ook voor bestaande (zakelijke) klanten zijn er mogelijkheden om over te stappen naar dit nieuwe prijsplan. Als je inlogt op My T-Mobile en vervolgens naar deze pagina gaat, kun je zien wat de mogelijkheden voor jou zijn.

Hopelijk laat dit zien dat we onze zakelijke klanten zeker niet zijn vergeten! Mocht je nog aanvullende vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik help je graag!

Reageer