Beantwoord

Data mee op reis naar Zwitserland

• 5 juni 2017
  • 7 reacties
  • 1203 Bekeken

Volgens de Stel Samen en Stel Bij voorwaarden mag je data meenemen op reis (binnen de EU + Zone 1). Dit is standaard onderdeel van alle internetbundels in het Stel Samen & Stel Bij abonnement. Hoeveel MB’s je in de EU kunt gebruiken is afhankelijk van je internetbundel. Ik heb een L bundel met 250MB in Zone 1.

Tot 13 juni geldt dit dus ook voor Zwitserland. Hoe zit dat na 13 juni?
Mag ik dan nog steeds 250MB in Zwitserland gebruiken?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 6 juni 2017, 12:27

Hoi Erwinw.

Ik quote even een antwoord uit deze post in het FAQ-topic:
Als je een snelle internetbundel voor jouw Stel Samen & Stel Bij abonnement wilt aanschaffen na 13 juni dan blijf je nog steeds '50 tot 250 MB' ontvangen om te gebruiken in de zone 1. Dat is in dit geval alleen Zwitserland. Dus je blijft de extra MB's krijgen, maar je kan het alleen gebruiken in Zwitserland. Heel handig als je vaak in Zwitserland bent, juist omdat we deze uitzondering alleen hebben gemaakt voor de Stel Samen & Stel Bij abonnementen. We willen onze klanten blijven verwennen!

Het korte antwoord is: ja, de Stel Bij MB's kun je straks dus nog in Zwitserland gebruiken. 😃 Bij de Go abonnementen zit Zwitserland er niet meer bij.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Als het goed is heb je daar een mail over gehad wat voor jou bundel na 13 juni van toepassing is . Na 13 juni kun je de bundel ook gebruiken in de EU, wat met die 250mb gedaan wordt weet ik niet , denk zelf dat er een soort korting daar voor komt.
Reputatie 5
Badge +14
Ik heb nog even gekeken op de site , als ik het zo lees dan vervalt die 250mb . En Zwitserland valt niet bij tmobile onder de eu .
Hoi Erwinw.

Ik quote even een antwoord uit deze post in het FAQ-topic:
Als je een snelle internetbundel voor jouw Stel Samen & Stel Bij abonnement wilt aanschaffen na 13 juni dan blijf je nog steeds '50 tot 250 MB' ontvangen om te gebruiken in de zone 1. Dat is in dit geval alleen Zwitserland. Dus je blijft de extra MB's krijgen, maar je kan het alleen gebruiken in Zwitserland. Heel handig als je vaak in Zwitserland bent, juist omdat we deze uitzondering alleen hebben gemaakt voor de Stel Samen & Stel Bij abonnementen. We willen onze klanten blijven verwennen!

Het korte antwoord is: ja, de Stel Bij MB's kun je straks dus nog in Zwitserland gebruiken. 😃 Bij de Go abonnementen zit Zwitserland er niet meer bij.
Hoi Kaassausje! Dank je wel voor je duidelijke antwoord. Dit is goed nieuws (maar lastig te vinden op de website)
Hoi Erwin.

Graag gedaan. :)

Over de website kan ik geen uitspraken doen, daarop heb ik nog niets over de EU regulering op hoeven zoeken, hier op het forum is er in ieder geval al een aardig topic met een scala aan vragen. Het forum is gewoon beter dan de website. 😉
Hi, sorry voor het opgraven van dit topic. Echter heb ik hetzelfde probleem als in dit topic en deze: https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-go-495/zwitserland-niet-bij-de-eu-281712

Heb een tijdje geleden al ingestemd met verlengen maar mijn nieuwe abo is pas vorige week ingegaan. Ben nu in Zwitserland en merk nu dus ook pas dat ik nu geen roaming meer heb, dat ik in april nog wel had (met mn oude stel samen&bij die dus pas vorige week is overgegaan in GO)

Graag zou ik dan ook nog gewoon terug gaan naar mn oude abo. Ik heb na de verlenging geen enkele mail of bericht gehad met evt. Wijzigingen en ging er dus uiteraard van uit dat er niets zou veranderen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi interverse,

Ik heb je even een privébericht gestuurd met wat meer informatie.

Reageer