Beantwoord

Data mee op reis werkt niet

• 12 april 2017
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

Ben momenteel in het buitenland (EU) voor een aantal weken. Ik heb een 'Altijd EU internet' abonnement en die was op geraakt. Daarna zie ik dat ik nog MB's over heb in mijn 'data mee op reis' bundel maar ik heb toch geen verbinding... En kan ook geen Travel & Surf pas aanschaffen. Kan geen kant op! Wat te doen?

Groet, Cecilia
icon

Beste antwoord door David 13 april 2017, 11:45

Hoi Cecilia,

Erg jammer dat je op het moment geen verbinding meer hebt!

Hoeveel MB's had je nog over? Ik zie dat je nu slechts 3 MB hebt, maar misschien had je er eerder wel meer dan die paar MB? Heb je al geprobeerd handmatig een ander netwerk te selecteren? We hebben in dit topic een aantal suggesties om een werkende internetverbinding over de grens te krijgen. Zou je die suggesties eens kunnen testen? Aan onze kant staat in ieder geval alles goed voor een werkende verbinding, dus er zijn geen blokkades of iets dergelijks.

Probeer het even uit en als het niet werkt kun je in bovenstaand topic een reactie achterlaten met de stappen die je hebt ondernomen. Aangezien we dat algemene topic al hebben, gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Cecilia,

Erg jammer dat je op het moment geen verbinding meer hebt!

Hoeveel MB's had je nog over? Ik zie dat je nu slechts 3 MB hebt, maar misschien had je er eerder wel meer dan die paar MB? Heb je al geprobeerd handmatig een ander netwerk te selecteren? We hebben in dit topic een aantal suggesties om een werkende internetverbinding over de grens te krijgen. Zou je die suggesties eens kunnen testen? Aan onze kant staat in ieder geval alles goed voor een werkende verbinding, dus er zijn geen blokkades of iets dergelijks.

Probeer het even uit en als het niet werkt kun je in bovenstaand topic een reactie achterlaten met de stappen die je hebt ondernomen. Aangezien we dat algemene topic al hebben, gaat dit topic op slot.