Beantwoord

Databundel buitenland extreem duur

• 1 januari 2017
  • 2 reacties
  • 137 Bekeken

hallo,

Ben op zich best tevreden over t-mobile en de abonnementen, alleen wat mij volslagen verbaasd zijn de kosten van internet in het buitenland.

Ik betaal voor 1 GB bijna 25 euro, terwijl mijn vriendin voor exact hetzelfde slechts 10 euro betaalt bij Tele2.

Betekent dit nu dat ik vreselijk wordt uitgemolken en afgezet door T-Mobile? Dat er iets prijsverschil is kan ik nog begrepen ivm roaming-partners, maar dit verschil is echt schandelig.

Waarom is het zo duur?
icon

Beste antwoord door David 2 januari 2017, 14:39

Hoi Mattijn,

Jan heeft zo te zien ook al met je meegedacht over de mogelijke redenen. Er zullen inderdaad altijd verschillen blijven tussen providers. In dit geval betekent dat een verschil in de kosten voor een datapas in het buitenland. We hebben dan wel weer een aantal MB's die je mee kunt nemen uit je Nederlandse databundel. In jouw geval is dit 100 MB, omdat je een M-bundel hebt.

In 2017 zal er inderdaad veel gaan veranderen, maar op het moment hebben we daar nog geen nieuwe informatie over. Zodra we dit wel hebben zullen we dat hier op het forum delen. :)

Mocht je nog meer vragen hebben, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mattijn,

Jan heeft zo te zien ook al met je meegedacht over de mogelijke redenen. Er zullen inderdaad altijd verschillen blijven tussen providers. In dit geval betekent dat een verschil in de kosten voor een datapas in het buitenland. We hebben dan wel weer een aantal MB's die je mee kunt nemen uit je Nederlandse databundel. In jouw geval is dit 100 MB, omdat je een M-bundel hebt.

In 2017 zal er inderdaad veel gaan veranderen, maar op het moment hebben we daar nog geen nieuwe informatie over. Zodra we dit wel hebben zullen we dat hier op het forum delen. :)

Mocht je nog meer vragen hebben, laat het dan gerust weten!
Reputatie 5
Badge +14
ik ben het met je eens dat het een groot verschil is , maar bij de één heb je wat en de andere laat je wat .denk dat ook tmobile hier in gaat veranderen dit jaar met de nieuwe regels voor de eu.