Beantwoord

Databundel buitenland resetten

• 22 september 2016
  • 8 reacties
  • 122 Bekeken

Hoi
Ik ben momenteel in griekenland en wil de kust verkennen op google earth.
Ik heb een internet europa pakket maar ik heb nu even een snellere data nodig om alles goed te kunnen bekijken. Nu wilde ik er een travel en surf pakketje bij nemen maar volgens de app heb ik problemen met roaming wat overigens niet zo is.
Ook weet ik niet of en hoe ik een 1malige data reset kan doen.
Aub wat hulp.
Bedankt
icon

Beste antwoord door Thalina 23 september 2016, 15:14

Hoi Ragbambi,

Wat tof dat je de kust wilt verkennen via Google Earth! En natuurlijk dat je in Griekenland bent op dit moment. Het is natuurlijk wel zo fijn als je ook daar gebruik kunt maken van snel internet. Ik heb in het systeem gekeken en zie dat je op dit moment nog 71MB van jouw Internet Europa bundel over hebt. Als deze MB's op zijn, kun je gebruik maken van de EU MB's die standaard bij jouw abonnement zitten. Dit zijn nog 50MB's. Dus je kunt voorlopig nog even vooruit 🙂 Als deze MB's op zijn, kun je een Travel & Surf pas aanschaffen. Klopt het dat je op dit moment nog wel gebruik kunt maken van internet? Mocht het niet werken, kun je dan eens handmatig een ander netwerk kiezen? Werkt het dan wel?

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

8 reacties

Hallo,
Je zou je telefoon uit kunnen schakelen en weer in kunnen schakelen.
Je kan als het goed is via de app, travel en surf aanscaffen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ragbambi,

Wat tof dat je de kust wilt verkennen via Google Earth! En natuurlijk dat je in Griekenland bent op dit moment. Het is natuurlijk wel zo fijn als je ook daar gebruik kunt maken van snel internet. Ik heb in het systeem gekeken en zie dat je op dit moment nog 71MB van jouw Internet Europa bundel over hebt. Als deze MB's op zijn, kun je gebruik maken van de EU MB's die standaard bij jouw abonnement zitten. Dit zijn nog 50MB's. Dus je kunt voorlopig nog even vooruit 🙂 Als deze MB's op zijn, kun je een Travel & Surf pas aanschaffen. Klopt het dat je op dit moment nog wel gebruik kunt maken van internet? Mocht het niet werken, kun je dan eens handmatig een ander netwerk kiezen? Werkt het dan wel?

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Ah dus daarom kreeg ik daarstraks een melding dat ik 80 % verbruikt had. Ja het gaat zo langzaam dat ik er vanuit ging dat het op is. Dan heeft de surfpas aanschaffen ook geen zin want dat zou voor de snelheid niet uit moeten maken.
Jammer want google earth werkt wel maar krijg hem niet scherp bij inzoomen. Ook niet na heel lang wachten.

Bedankt voor de info
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ragbambi,

Jammer dat je een trage verbinding ervaart Heb je jouw toestel al een keer uit en aangezet? Dat schijnt soms te helpen. Heb je ook een ander netwerk geselecteerd? Het kan goed zijn dat je met een ander netwerk een snellere internetverbinding hebt.

Laat ons weten of dat werkt. Ik wens je in ieder geval veel plezier in Griekenland.
Het ligt er een beetje aan ja. Soms h+ soms 4g. Snelheid gaat ook wel maar om google earth goed te laten draaien heb ik meer nodig. Nou moet ik zeggen dat het bij hotelinternet het ook niet altijd lukt.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ragbambi,

Vooral als je meer details op de kaart wilt hebben, kan het inderdaad nogal moeizaam gaan. Welke provider gebruik je op het moment? We hebben een overeenkomst met 3 providers, maar Cosmote is de enige Griekse provider die 3 én 4G levert. Vodafone levert geen mobiel internet en WIND alleen op 3G. Als je Cosmote dus nog niet had geprobeerd, zou ik dat nog even testen. Hopelijk heeft dat meer effect!

Ben je ondertussen de kust al wel gaan ontdekken? 🙂
Dank je. Ja de kust is schitterend
Reputatie 7
Badge +20
Dat geloof ik gelijk! Geniet er nog van, als je er nog bent. 🙂

Reageer