Beantwoord

Databundel in USA

• 28 februari 2018
  • 7 reacties
  • 27262 Bekeken

Reputatie 2
Vraag.

Volgende week zit ik 5 dagen in Amerika voor mijn werk.
Wil daar gewoon volledig internet hebben op mijn telefoon, zodat ik kan appen, mailen en bellen via whatsapp.
Alleen 250mb is natuurlijk heel snel op.
Zijn er geen grotere opties?

Ik heb een unlimited van voor juni 2017 en de nieuwe unlimited is zoveel minder voor mij. 120 belminuten naar de eu en maar 10 gig data per maand. Omzetten hiernaartoe is geen optie.

Welke keuzes heb ik nog wel?
Wil een paar gig in een keer kopen, zonder steeds om de 250 mb een bundel te moeten kopen.
icon

Beste antwoord door David 2 maart 2018, 09:52

Hey Niels,

Altijd tof, Amerika! 😃 Waar ga je precies heen, als ik zo vrij mag zijn?

Van Travel & Surf is de grootste pas inderdaad 250 MB, voor zone 2. Je kunt echter wel via My T-Mobile jouw abonnement tijdelijk wijzigen naar GO Unlimited NL & 10 GB EU + USA. Je hebt dan, zoals de naam al aangeeft, 10 GB om te gebruiken in de USA, op het netwerk van T-Mobile USA. Deze bundel is maandelijks te wijzigen, dus na een maand kun je dan terug naar jouw oude vertrouwde bundel. ;)

Alvast een hele fijne reis en laat het weten wanneer wij nog iets voor je kunnen betekenen!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Niels,

Altijd tof, Amerika! 😃 Waar ga je precies heen, als ik zo vrij mag zijn?

Van Travel & Surf is de grootste pas inderdaad 250 MB, voor zone 2. Je kunt echter wel via My T-Mobile jouw abonnement tijdelijk wijzigen naar GO Unlimited NL & 10 GB EU + USA. Je hebt dan, zoals de naam al aangeeft, 10 GB om te gebruiken in de USA, op het netwerk van T-Mobile USA. Deze bundel is maandelijks te wijzigen, dus na een maand kun je dan terug naar jouw oude vertrouwde bundel. ;)

Alvast een hele fijne reis en laat het weten wanneer wij nog iets voor je kunnen betekenen!
Reputatie 2
Hi David. Nashville.

Ik heb een oude unlimited. Onbeperkt bellen in en naar Europa. En onbeperkt mobiele data in europa.

De nieuwe versie heeft 120 minuten naar Europa en 10 gig max per maand.

Minder aantrekkelijk.

Als ik terugga krijg ik dan weer mijn oude versie?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Niels,

Wow, daar wil ik ook nog wel eens heen! :)

Je hebt het over een wijziging van het prijsplan, niet van de bundel. Als je de bundel wijzigt, dan kun je één keer per maand veranderen, dus ook weer terug naar de oude bundel.

Alvast een goede reis!
Reputatie 2
Beste Bart.

Ben intussen weer een paar dagen thuis.
Heb mijn bundel weer terug gezet.

Maar ik had tot 31.12.2018 een actie tarief van 35€ per maand.
Hierna zou het 50€ worden.

Maar als ik nu terug ga wordt het 50€ i.p.v. 35€. Zoals je snapt, wil ik de komende 8 maanden graag 35€ betalen.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Peter!

Nog enige last van een jetlag? 😉

Je hebt helemaal gelijk, daar is iets verkeerd gegaan! Ik heb dit direct aangepast en je zou het nu ook weer moeten zien op My T-Mobile. Als je hier nog vragen over hebt, let us know!
Kan het tijdelijk wijzigen van het abonnement naar GO Unlimited NL & 10 GB EU + USA per direct? Of gaat dat per 1e van de maand? Blijft het tijdelijke USA abonnement precies 1 maand geldig of verloopt deze per 1e van de maand?

Als ik dus 28 februari naar USA vertrek (en het tijdelijke abonnement aan zet) en daar 1 week blijf en dan terug kom op 7 maart bijvoorbeeld (en dan het abo weer terug zet), dan zou ik het niet fijn vinden als er 2 maanden GO Unlimited NL & 10 GB EU + USA worden berekend.
Hoi tvriet.

Als je je bundel wijzigt, gaat de wijziging direct in. Je kan maar eenmaal per factuurmaand een wijziging doorvoeren. Je zal niet daadwerkelijk voor 2 maanden betalen, bij een wijziging wordt e.e.a. gecorrigeerd op je factuur. Dit en meer kun je lezen op deze pagina. Weet je zo voldoende? 🙂

Reageer