Beantwoord

Dataroaming


Hallo, als ik mijn Dataroaming aanzet in het buitenland heb ik alsnog geen verbinding, staat dit dan geblokkeerd of hoe werkt dit?
Hoor graag wat ik kan doen,
Groetjes steffy
icon

Beste antwoord door David 5 mei 2017, 14:11

Hi Steffy,



Of je geblokkeerd bent heb ik direct voor je gecontroleerd en dit is niet het geval. Het lijkt dus aan de instellingen of provider te liggen!



Ik zie overigens wel dat je op het moment geen actieve bundel hebt voor het gebruik in het buitenland, dus of een Travel & Surf-pas of betalen per MB. Uit jouw bericht kan ik niet direct halen of je helemaal geen verbinding kunt maken of dat het dan inderdaad aan die bundel ligt.



We hebben ook dit algemene topic over dit probleem en hier staan allerlei tips in om een werkende verbinding te krijgen. Zou je die eens door kunnen nemen? Als het nog steeds niet lukt, dan kun je in het algemene topic een reactie achterlaten.



Dit topic gaat op slot om dubbele topics te voorkomen. We helpen je in het algemene topic, indien nodig, graag verder!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/data-roaming
Reputatie 7
Badge +20
Hi Steffy,

Of je geblokkeerd bent heb ik direct voor je gecontroleerd en dit is niet het geval. Het lijkt dus aan de instellingen of provider te liggen!

Ik zie overigens wel dat je op het moment geen actieve bundel hebt voor het gebruik in het buitenland, dus of een Travel & Surf-pas of betalen per MB. Uit jouw bericht kan ik niet direct halen of je helemaal geen verbinding kunt maken of dat het dan inderdaad aan die bundel ligt.

We hebben ook dit algemene topic over dit probleem en hier staan allerlei tips in om een werkende verbinding te krijgen. Zou je die eens door kunnen nemen? Als het nog steeds niet lukt, dan kun je in het algemene topic een reactie achterlaten.

Dit topic gaat op slot om dubbele topics te voorkomen. We helpen je in het algemene topic, indien nodig, graag verder!