Beantwoord

Dataroaming in het buitenland 15 juni

• 5 mei 2017
  • 1 reactie
  • 256 Bekeken

Hallo allemaal.Kan mij iemand vertellen hoe het nu precies allemaal zit.Zover ik weet gaat de dataroaming verdwijnen.Dus als ik een NL bundel heb die onbeperkt is dan is die toch in de EU onbeperkt?Nu lees ik hier dat je maar 10GB per maand in de EU hebt.Hoe kan dit?'
icon

Beste antwoord door Sam- 8 mei 2017, 12:51

Hoi hoi 33MVfan,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Welkom op het T-Mobile Forum!

Het is begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben. Je kan een kijkje nemen in dit topic en in dit topic voor meer informatie over de veranderingen die na 15 juni plaats gaan vinden. Om alle relevante vragen bij elkaar te houden sluit ik dit topic. Heb je aanvullende vragen of wordt jouw vraag niet beantwoord in één van de eerder genoemde topics, dan kan je in het desbetreffende topic je vraag stellen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 4
Badge +17
Hoi hoi 33MVfan,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Welkom op het T-Mobile Forum!

Het is begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben. Je kan een kijkje nemen in dit topic en in dit topic voor meer informatie over de veranderingen die na 15 juni plaats gaan vinden. Om alle relevante vragen bij elkaar te houden sluit ik dit topic. Heb je aanvullende vragen of wordt jouw vraag niet beantwoord in één van de eerder genoemde topics, dan kan je in het desbetreffende topic je vraag stellen.