Beantwoord

Dataroaming Italië

• 27 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 364 Bekeken

Hoi,

Momenteel heb ik in Italië geen verbinding of netwerkservice. Mijn dataroaming staat aan en zie op mijn app ook geen blokkades staan voor verbindingen in het buitenland. Wat is precies het probleem en hoe is dit te verhelpen?

hoop spoedig antwoord te krijgen.

groetjes,
Sander
icon

Beste antwoord door Jaimy 28 augustus 2019, 11:17

Hoi Sander,

Er stond inderdaad nog een blokkade actief voor dataroaming. Die heb ik nu verwijderd dus als je jouw toestel even opnieuw opstart, dan zou alles weer moeten werken!

Veel plezier in Italië!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen @Sandstturr Welkom in de community, is het in mooie Italië ook zo warm als in NL?🌞

Probeer even handmatig een ander Netwerk te kiezen.
Als je geen betaalachterstand hebt zou dat moeten helpen.

H3G
TIM
ook 4G!
Vodafone
Wind Tre

Let op: ook al is 4G beschikbaar, dan is de snelheid niet automatisch gelijk als in Nederland. De snelheid die je in het buitenland haalt kan - ook op 4G - lager zijn.

Laat even weten of dat lukt.
Groetjes
Hoi,

helaas is dit ook niet gelukt. Ik heb geen blokkades of achterstallige betalingen. Snap niet zo goed hoe dit kan.

Gr.
sander
Reputatie 7
Badge +20
@Sandstturr Ben je in de gelegenheid om je simkaart in een andere telefoon te testen?
Hoi CrisTien!

Helaas niet.
Reputatie 7
Badge +20
Mmmm jammer @Sandstturr Ben je soms een nieuwe klant”? Heb je de gsm al een keer helemaal opnieuw uit en aan gezet?

Er zit voor nu niets anders op dan op de hulp van het webcare team te wachten.
Het kan zo zijn dat er toch op de achtergrond een blokkade aanstaan, alleen een moderator kan die verwijderen.
Mocht het inmiddels wel gelukt zijn (hoop ik voor je) laat het dan even weten.

Groetjes.
hoi,

ik wacht de moderator inderdaad eventjes af. Dankjewel!

Gr sander
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Sander,

Er stond inderdaad nog een blokkade actief voor dataroaming. Die heb ik nu verwijderd dus als je jouw toestel even opnieuw opstart, dan zou alles weer moeten werken!

Veel plezier in Italië!

Reageer