Beantwoord

Dataverbruik in buitenland

• 23 september 2018
  • 8 reacties
  • 766 Bekeken

Mijn data buitenland is op volgens tmobile maar mijn tel zegt wat anders. Hoe kan dit?

En waarom heb ik met mijn zogenaamd onbeperkt abonnemend geen trager internet als ze op zijn maar moet ik gelijk betalen?

Vorig jaar had ik tenminste nog 20 gig en echt onbeperkt internet buitenland...
icon

Beste antwoord door Folkert 23 september 2018, 22:46

Er kan een klein verschil zitten tussen wat de telefoon telt en wat je werkelijk verbruik is. Maximaal een paar Mb maar T-Mobile telt echt wel goed zo is mijn ervaring.

Buitenland data is nooit onbeperkt in tegenstelling tot Nederland.

Onbeperkt internet op lage snelheid moet je activeren in je "Mijn T-Mobile" bij "Verbruikstatus".

Alle details voor de verschillende abonnementen vind je hier https://www.t-mobile.nl/buitenland/internet-buitenland
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
En als aanvulling op @Folkert het langzaam internet moet je zelf aanzetten in je account van TM.
sorry dat staat er al.
Te snel gelezen @Folkert 👍🏻🤣
Reputatie 7
Badge +18
Er kan een klein verschil zitten tussen wat de telefoon telt en wat je werkelijk verbruik is. Maximaal een paar Mb maar T-Mobile telt echt wel goed zo is mijn ervaring.

Buitenland data is nooit onbeperkt in tegenstelling tot Nederland.

Onbeperkt internet op lage snelheid moet je activeren in je "Mijn T-Mobile" bij "Verbruikstatus".

Alle details voor de verschillende abonnementen vind je hier https://www.t-mobile.nl/buitenland/internet-buitenland
Het verschil is 300 mb. Vind ik best veel. Kun je dit verklaren?

Anyway super dat ik dit kan activeren. Al kan ik dit in de app niet vinden. Kun je een screenshot maken?

Dankjewel 🙂
Reputatie 7
Badge +18
300 Mb is echt veel, dan telt je telefoon echt niet goed. Ik heb nooit meer dan 5 Mb op 500 Mb verschil gehad met zowel Samsung als Nokia (Android).

Ik denk dat het in de app bij "Extra" te vinden is. Ik heb een basis abonnement dus heb deze optie zelf niet.
Nee daar staat het niet bij.
Mijn verschil is inmiddels trouwens al 800. Hoe weet ik nu zeker wie er fout rekend?

Dankjewel
Wat is trouwens het nr vanuit het buitenland van t mobile klantenservice?
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb in alle jaren dat ik mobiel internet heb nog nooit gehad dat er meer dan een paar Mb verschil zat tussen wat de provider berekent en de telefoon. Mijn kinderen ook niet trouwens. En dan praat ik over meerdere Samsungs, een Motorola en nu een Nokia en bij verschillende providers, Simyo, Hollands Nieuwe, Tele2 en T-Mobile.

T-Mobile Mobiel is vanuit het buitenland bereikbaar op: +31624001200.
Hoi ragbambi.

Als je de app opent, zou er in het tabje 'verbruikstatus' een plaatje moeten staan met "Koop een MB-aanvuller", als je daarop tikt, staat de 'internet op lage snelheid' optie daar als het goed is -gratis- tussen. (Deze optie moet je tegenwoordig elke maand handmatig aanzetten als je er gebruik van wenst te maken.)

Reageer