Beantwoord

Dekking Guatamala

• 15 februari 2017
  • 7 reacties
  • 152 Bekeken

Wie heeft er ervaring met internet /3G/4G dekking in Guatemala
Heb hier namelijk 0,0 dekking op alle beschikbare netwerken
icon

Beste antwoord door David 17 maart 2017, 08:19

Hoi Silverdust,

Krijg je helemaal geen service of lukt alleen internetten niet? Op dit moment heb je namelijk geen actieve bundel om te roamen, zoals Travel & Surf. Het zou dan ook zo kunnen zijn dat het daar aan ligt.

Het kan natuurlijk wel zo zijn dat de dekking op jouw locatie niet sterk genoeg is. Jouw positie ten opzichte van de mast kan bijvoorbeeld ongunstig zijn of de mast kan het aantal telefoons niet aan, dat zijn ook allemaal omstandigheden die meespelen. Kun je van tijd tot tijd eens proberen handmatig een andere provider te selecteren? Ik heb ook nog gecheckt of er misschien een blokkade aan onze kant staat, maar ook dat is niet het geval.

We hebben alle instructies trouwens heel overzichtelijk in dit algemene topic staan. Je kunt deze ook nog eens doornemen en als je dan nog vragen voor ons hebt, dan kun je die in dat topic stellen. Dit topic gaat op slot om het overzichtelijk te houden.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Guatemala gebruikt andere mobiele frequenties dan Nederland, en het kan dus zijn dat je telefoon die frequenties niet ondersteunen. Welke telefoon en abonnement heb je?

Telefonica zou de beste keuze zijn in Guatemala.

Groet,
iPhone 6
Telefonica komt hier niet voor alleen Movistar Claro en tigo
Movistar is wel een onderdeel van Telefonica
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jvzuilen,

Wat gaaf dat je in Guatemala bent. Ik ben gelijk voor je gaan kijken of je een blokkade hebt, maar dat is niet het geval. Ik zie dat je een Travel & Surf pas hebt aangeschaft. Met Telefonica zou je inderdaad beste dekking moeten hebben. Merk je dat je met Movistar wel 3G dekking hebt? Ik zie namelijk dat je al wat MB's hebt verbruikt. 4G is inderdaad niet beschikbaar in Guatemala.

Ik hoor graag of het wel lukt met Movistar en ik wens je nog een hele fijne tijd in Guatemala. 😉
Momenteel zit ik in Guatamala en volg de opties van dit forum/deze posts. Ik heb geen blokkades. Heb ingesteld op movistar. Heb een iphone 6s. Mijn collega met vodaphone heeft via hetzelfde netwerk dekking. Ik echter niet. Hoe kan dit?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Silverdust,

Krijg je helemaal geen service of lukt alleen internetten niet? Op dit moment heb je namelijk geen actieve bundel om te roamen, zoals Travel & Surf. Het zou dan ook zo kunnen zijn dat het daar aan ligt.

Het kan natuurlijk wel zo zijn dat de dekking op jouw locatie niet sterk genoeg is. Jouw positie ten opzichte van de mast kan bijvoorbeeld ongunstig zijn of de mast kan het aantal telefoons niet aan, dat zijn ook allemaal omstandigheden die meespelen. Kun je van tijd tot tijd eens proberen handmatig een andere provider te selecteren? Ik heb ook nog gecheckt of er misschien een blokkade aan onze kant staat, maar ook dat is niet het geval.

We hebben alle instructies trouwens heel overzichtelijk in dit algemene topic staan. Je kunt deze ook nog eens doornemen en als je dan nog vragen voor ons hebt, dan kun je die in dat topic stellen. Dit topic gaat op slot om het overzichtelijk te houden.