Beantwoord

Dit nummer is niet toegestaan

• 9 september 2018
  • 6 reacties
  • 994 Bekeken

Ik probeer te belllen naar het buitenland maar krijg te horen dat de oproep niet is toegestaan. Heb alles gecontroleerd, geen blokkades en rekeningen zijn betaald. Heb geen idee hoe ik dit kan/moet oplossen.
icon

Beste antwoord door David 10 september 2018, 12:16

Hoi Linda,

Op 3 januari 2016 (flink tijdje terug alweer) is er op jouw verzoek een blokkade geplaatst op het voeren van internationale gesprekken. Deze blokkade is zelf niet op te heffen, dit is een preventieve blokkade die alleen via ons kan worden opgeheven. Dit heb ik nu handmatig gedaan en als je even opnieuw opstart, dan zou het moeten lukken! 🙂

Laat je weten of het daadwerkelijk weer werkt?

PS: ShadowLea en HugoB, thanks voor het meedenken!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
In welk format draai je het nummer? (voornamelijk de landscode. + of 00?)

En gaat het om mobiel of T-Mobile Thuis?
Dank voor de snelle reactie.
Nummer wordt gebeld met +49
Betreft mobiel
Badge +5
Wat is het volgende deel van het nummer? Kans is groot dat het misschien een servicenummer is. Of een netnummer wat niet regiogebonden is zoals we in Nederland 085 of 088 hebben. Heb dit wel eens eerder gehad met een Oostenrijks nummer, deze was niet te bellen vanaf een T-Mobile mobiel nummer.
Mijn man en zoon (beide ook tmobile) kunnen het nummer (zelfde format als mij) wel gewoon bellen.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Linda,

Op 3 januari 2016 (flink tijdje terug alweer) is er op jouw verzoek een blokkade geplaatst op het voeren van internationale gesprekken. Deze blokkade is zelf niet op te heffen, dit is een preventieve blokkade die alleen via ons kan worden opgeheven. Dit heb ik nu handmatig gedaan en als je even opnieuw opstart, dan zou het moeten lukken! 🙂

Laat je weten of het daadwerkelijk weer werkt?

PS: ShadowLea en HugoB, thanks voor het meedenken!
Hoi John,

dank voor je reactie en medewerking in deze. Kan mij niets herinneren van de blokkade. Maar belangrijkste is dat ik weer kan bellen naar het buitenland waarvoor dank...Ook dank voor de andere 2 die de moeite genomen hebben om mee te denken en te reagerenπŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

Reageer