Beantwoord

Ecuador: geen internet

• 20 februari 2018
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

Het lukt me niet om internet via 3/4G te krijgen in Ecuador. Bellen en SMS werkt wel. Na ruim een week rondreizen krijg ik alleen de volgende providers te zien: Claro, CNT en Movistar. Bij geen van hen werkt roaming data. Volgens de T Mobile site zou ik Telefonica moeten kiezen, maar die heb ik niet gezien. We waren in Quito, Otavalo, Tena en Banos. En gaan nog naar oa Cuenca.
Mijn vrouw heeft prepaid en ziet zelfs alleen maar “geen service”.
Nu viel me op de website van Telefonica Ecuador op dat Movistar een merknaam van Telefonica is. Toch werkt Movistar niet.
Is er iets veranderd?
Graag gebruiken we nog roaming data en heeft mijn vrouw bereik voor de komende weken.
icon

Beste antwoord door David 21 februari 2018, 13:33

Hoi Leon,

Heel erg tof zeg, Ecuador! :D

Ik zie dat je hier ook al een ander topic over hebt aangemaakt en daar is al op gereageerd. Zou je het in het vervolg bij één topic per vraag kunnen houden? Het openen van verschillende topics over hetzelfde onderwerp wordt als spammen gezien. Zie ook onze huisregels.

Dit topic gaat op slot en je kunt in het andere topic reageren. Nog een mooie reis!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Leon,

Heel erg tof zeg, Ecuador! :D

Ik zie dat je hier ook al een ander topic over hebt aangemaakt en daar is al op gereageerd. Zou je het in het vervolg bij één topic per vraag kunnen houden? Het openen van verschillende topics over hetzelfde onderwerp wordt als spammen gezien. Zie ook onze huisregels.

Dit topic gaat op slot en je kunt in het andere topic reageren. Nog een mooie reis!