Beantwoord

Een jaar op wereldreis; welke abo?

• 10 november 2017
  • 1 reactie
  • 452 Bekeken

Mijn oude T-mobile abonnement is ten einde gelopen, dus ik ga binnenkort verlengen. Ik wil graag een nieuwe iPhone 8.

Ik ga binnenkort een jaar op reis door Oost-Europa, Azië & Zuid-Amerika. Ik verwacht niet super veel te bellen, maar dien voor mijn werk wél op mijn huidige nummer bereikbaar te zijn en zal zelf ook af en toe telefoneren naar Nederland.

Ik wil graag mijn Nederlandse nummer behouden en zo goedkoop mogelijk bellen en gebeld worden.

Ik heb nu een particulier abonnement, maar ik zou kunnen switchen naar een zakelijk mocht dat voordeliger zijn.

Welke abonnement is het meest geschikt voor mij?
icon

Beste antwoord door Jaimy 13 november 2017, 10:38

Hoi h00km0nki,

Wat ontzettend gaaf dat je een jaar gaat reizen! Ik ben meteen mega jaloers, haha.

In dit geval kun je denken aan een Go abonnement. Je belt dan met de tarieven die je op deze pagina kunt vinden. Bij een zakelijk abonnement lijken de tarieven lager, omdat ze zonder BTW worden vermeld. De BTW die er nog overheen komt, kun je dan natuurlijk wel terugvorderen bij de belasting. Je kunt zelf even afwegen wat daarin voor jou de beste situatie is. :)

Ik hoor het graag als je hier meer over wilt weten. Verder wens ik je natuurlijk heel veel plezier op jouw reis!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi h00km0nki,

Wat ontzettend gaaf dat je een jaar gaat reizen! Ik ben meteen mega jaloers, haha.

In dit geval kun je denken aan een Go abonnement. Je belt dan met de tarieven die je op deze pagina kunt vinden. Bij een zakelijk abonnement lijken de tarieven lager, omdat ze zonder BTW worden vermeld. De BTW die er nog overheen komt, kun je dan natuurlijk wel terugvorderen bij de belasting. Je kunt zelf even afwegen wat daarin voor jou de beste situatie is. :)

Ik hoor het graag als je hier meer over wilt weten. Verder wens ik je natuurlijk heel veel plezier op jouw reis!

Reageer