Vraag

een sms naar buitenland wordt in factuur merdere keren verekend

Geachte,
Ik kom ook achter dat elke sms die ik naar buitenland (Bosnie) verstuur wordt minimaal dubbel en soms medere keren verekend. Bijvoorbeld 1sms verstuurd naar een telefoonnummer op bv 15,00 uur staat minimaal twee keer en soms merdere keren vermeldt op mijn factuur. WAAROM???
Dat is gevaal in bijna elke factuur die ik krijg. Tot nu toe had ik wel vertrouwen in T-mobile maar nu niet. graag uitleg.

Groeten,
Edo Mulalic

6 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Het hangt van de lengte van de sms af als deze langer is dan 160 tekens word het al meerdere sms'jes berekend.
Kan het zijn dat dat gebeurt is dat je sms'en langer waren dan?
zeker zijn ze nietniet allemaal lang. dit kan goede verklaring zijn maar ik ben 100% zeker dat daar tussen zeker kort berichten waren. bedankt voor je reactie.
Reputatie 6
Badge +13
160 tekens is incl spaties en smileys nemen vaak meer tekens in gebruik.
Een sms je is zo meer dan die 160 tekens en stel dat het er 161 zijn kost dat je al 2 sms'jes.
Als je de sms en niet gewist heb zou je heb kunnen bekijken of het daar mis is gegaan?
Ik heb net geteld. sms van gisteren twee maal verekend. 94 tekens incl. spaties. het is ruim onder 160 tekens maar toch twee maal afgeschreven, geen smileys
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Edo,

Ik had je in dit topic ook van een antwoord voorzien. Het antwoord dat ik heb gegeven komt overeen met de reactie die je van Rosan1 hebt ontvangen.

Helaas klopte onze theorie niet en zullen we op zoek moeten gaan naar de oorzaak hiervan en natuurlijk met een passende oplossing komen. Zou je in de berichten applicatie van je telefoon willen kijken in de verzonden berichten hoe vaak deze is verstuurd? Ik stuur je een privébericht met meer informatie.
Ik zie daar niets vreemd. Ik gebruik jullie app en per toeval kom ik achter dat elke sms naar buitenland merdere keren wordt verekend zelfs als dat een hele korte sms is. Ik heb dan ook andere facturen gecontroleerd en tot mijn verbazing zie ik hetzelfde. Mij vertrouwen in T-Mobile is stuk minder geworden.

Groeten,
Edo

Reageer